Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Esmee van der Horst

Ik kwam om mijn haar in model te laten föhnen en werd erg vriendelijk geholpen. Het meisje dat mij hielp gaf wel aan dat ze föhnen lastig vond omdat ze last heeft van haar schouders. Na een klein... Ik kwam om mijn haar in model te laten föhnen en werd erg vriendelijk geholpen. Het meisje dat mij hielp gaf wel aan dat ze föhnen lastig vond omdat ze last heeft van haar schouders. Na een klein stukje föhnen nam de docent het over. Ze heeft het eerst met de föhn gedaan en daarna nog over met een krulborstel en gaf aan dat het in de loop van de dag wat kan uitzakken. Resultaat is dat ik van 10.30 tot 13.00 in de salon heb gezeten en dan mijn haar op dag 2 behoorlijk is uitgezakt. Dit ben ik totaal niet gewend van de kapster in mijn stad. Als ik daar wordt geföhnd blijft het zitten tot ik mijn haar weer wil wassen. En dit met alleen een föhn en borstels, geen speciale krulfohn of iets anders. Dit viel me erg tegen aangezien de docent mij merendeels heeft geholpen. De prijs kwaliteit vind ik hierdoor zeer slecht. Ik betaal bij mijn vaste kapper 30 euro voor een kapsel dat goed blijft zitten en bij jullie ruim 25 euro voor eigenlijk maar 1 dag plezier.

Vriendelijk personeel, mooie strakke opgeruimde salon.

Bart vD

Op Donderdagmiddag geknipt door een eerstejaar student van de Kappersakademie.
Leuke meid, leuk gesprek en goed geknipt. Zo nu en doen liep de docent langs en gaf aanwijzingen.
De...
Op Donderdagmiddag geknipt door een eerstejaar student van de Kappersakademie.
De knipbeurt duurde ongeveer een uur. Dat is wel flink lang, maar je zit hier bij een leerbedrijf en ze doen allemaal vreselijk hun best. De prijs is echt goedkoop en, als je de tijd neemt, gaat alles ook echt perfect. Ik ben tevreden! :)

- Leuk gesprek
- Leuke opgewekte studenten
- Eerlijke docenten die alles durven te zeggen in de buurt van klant (pluspunt!!!)
- Duidelijkheid, structuur.

Heel prettig. Mijn zoon werd heel fijn geholpen door Sabine, en voelde zich een hele vent bij haar. Snel en vakkundig geknipt

Er wordt efficiënt gewerkt, ook de controle gebeurde snel

Het is altijd afhankelijk van wie je krijgt. Daardoor ook wisselend qua resultaat. Sommige durven te knippen en advies te geven terwijl andere veel te voorzichtig zijn. Met sommige kan je praten... Het is altijd afhankelijk van wie je krijgt. Daardoor ook wisselend qua resultaat. Sommige durven te knippen en advies te geven terwijl andere veel te voorzichtig zijn. Met sommige kan je praten andere zijn drukker met elkaar.

Vaak netjes gedaan goed opgeruimd en wel snel.

Nicole

Goed geholpen en met mooi haar de salon verlaten

Het is er gezellig en de klant is er echt koning

Evelien

Het was perfect. Enorm goed geknipt en aardige kapster.

Niet alleen het knippen vanuit de kapster zelf was enorm goed, maar juist ook de momenten dat zij hulp durfde te vragen aan een docent bij twijfel. De begeleiding vanuit de docent was rustig en... Niet alleen het knippen vanuit de kapster zelf was enorm goed, maar juist ook de momenten dat zij hulp durfde te vragen aan een docent bij twijfel. De begeleiding vanuit de docent was rustig en zelfverzekerd naar de kapster toe, waardoor deze het in alle rust daarna weer kon oppakken.

Regina floor

Zeer goed

Er word goed geluisterd en overleg met de docenten.

Vriendelijk en alti jd keurig geknipt naar h ui s

Vriendelijke mensen en altijd keurig geholpen

Was erg goed. Vriendelijk ontvangen en met een mooi, nieuw kapsel thuis gekomen. Bij deze wil ik graag mijn complimenten aan Cindy geven.

Zag er professioneel uit.