Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Positieve ervaring, goed geknipt en vriendelijk personeel

Iedereen was erg vriendelijk

Vriendelijk

Het is georganiseerd

Vriendelijk begroet, jas aangenomen, haren wassen was te hardhandig, gevraagd naar kapsel wat ik wilde, lief meisje, veel trekken om te kammen, duurde lang 1,5 uur, te kort geknipt.

Uitermate goed.

Zeer vriendelijke ontvangst en prettige behandeling.

Carolien ten Brink

Goed, snel & mooie prijs

Klanten worden snel geholpen.

Ginny

Was een leuke ervaring. Ben met precies de look die ik gevraagd had de deur uit gegaan! De leerlingen kregen goede en deskundige begeleiding. Voor herhaling vatbaar!

Deskundige begeleiding met oog voor de leerlingen en klanten

Sarah

Het was een zeer prettige kapperservaring. Als iemand met Autisme bind ik naar de kapper gaan moeilijk naar dit was zo'n positieve ervaring dat ik er de volgende keer iets minder tegenop zie. Ook... Het was een zeer prettige kapperservaring. Als iemand met Autisme bind ik naar de kapper gaan moeilijk naar dit was zo'n positieve ervaring dat ik er de volgende keer iets minder tegenop zie. Ook ben ik heel blij met m'n kapsel, het is precies wat ik wou.

De zorg en ook aandacht die werd gegeven

Altijd vriendelijke leerlingen en docenten.
meestal een korte wachttijd, via internet afspraak maken gaat altijd goed.
Een aanrader..

Ik wordt altijd prettig geholpen en zowel de leerlingen als docenten zijn vriendelijk. Ik ben nog nooit met een ontevreden gevoel thuis gekomen na een bezoek aan jullie kapsalon

Prima behandeling. Relatief toch nog duur. Had niet verwacht zo'n hige toeslag te moeten betalen voor kleuren van schouderlang haar.

Wel een goed gevoel., Het was best druk ingepland. Ik werd wel door 2 personen geholpen, omdat de eerste het föhnen nog niet zo vaak had geoefend duurde het te lang en werd het door een ander... Wel een goed gevoel., Het was best druk ingepland. Ik werd wel door 2 personen geholpen, omdat de eerste het föhnen nog niet zo vaak had geoefend duurde het te lang en werd het door een ander verder gedaan.
Het was wel fijn dat het werd overgenomen, omdat het anders te lang zou gaan duren.
Het fijnste is natuurlijk dat je door een persoon wordt geholpen.

Degene die bij mij de hoofdmassage deed kon het al heel goed. Ze was in september begonnen met de opleiding, dus dat vond ik erg goed.