Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Judith

Goed geknipt. Een kapster was slecht te verstaan, was langzaam en mopperde een beetje. Een lerares leek wat moeite met haar te hebben. Andere kapsters leuk om mee te maken

Erg mooi afgewerkt met föhnen. Vriendelijke kappersleerling

Anne Hooft

Erg goed en zoals vaak weer goed geholpen.
Ik kom zeker weer terug!

Ze zeggen allemaal goededag als een klant binnenkomt, altijd vriendelijk en er wordt altijd gevraagd of ik een kopje koffie wil. Ik vind het zelf ook erg belangrijk om contact met de klant te maken... Ze zeggen allemaal goededag als een klant binnenkomt, altijd vriendelijk en er wordt altijd gevraagd of ik een kopje koffie wil. Ik vind het zelf ook erg belangrijk om contact met de klant te maken wanneer je ermee bezig bent. Leuke verhalen vertellen of wat dan ook. Dat heb ik niet altijd mee gemaakt. De afgelopen keer gelukkig wel!

Overall prima ervaring, die niet onderdoet voor een 'echte' kapsalon.

Kapster knipte erg goed (Santa)

Folkert

Altijd goed tot zeer goed geknipt. En ook gezellig!

Prima geholpen. Alleen de prijs is wel een stuk hoger dan verwacht. Kleuren is vanaf € 31,90, maar komt met schouderlang haar op € 68,--. Nog steeds acceptabel, maar wel even slikken.

Jan van der Sluis

Wie op de fiets komt moet zoeken naar een goede plek om deze te stallen.

André

Goede (eerste) ervaring. Studente heeft het goed gedaan en docente heeft ook feedback/advies gegeven.

Prettige ruimte met veel licht en goede plekken voor knippen en wassen. Fijn dat ik koffie kreeg.

Norbert

Ook als je vroeger komt, wordt je snel geholpen.

Liselotte

Heerlijk! Ik was er vrij lang omdat ik mn haar liet knippen, kleuren en stylen. De student (Claire) heeft het onwijs goed gedaan maar was ook echt een leuke spontane meid. Ik vond het helemaal niet... Heerlijk! Ik was er vrij lang omdat ik mn haar liet knippen, kleuren en stylen. De student (Claire) heeft het onwijs goed gedaan maar was ook echt een leuke spontane meid. Ik vond het helemaal niet erg dat ik er zo lang was omdat er goed voor me is gezorgd, ik erg veel gelachen heb en je echt het vertrouwen kan hebben in de student! Ik ga hier al ene lange tijd heen en zal dat ook nog heel lang doen!

De frequentie waarop een docent langskomt voelt goed. Er is genoeg vertrouwen voor de studenten en toch ruimte om vragen te stellen of even iets te checken. Het ontvangst is altijd netjes en ook... De frequentie waarop een docent langskomt voelt goed. Er is genoeg vertrouwen voor de studenten en toch ruimte om vragen te stellen of even iets te checken. Het ontvangst is altijd netjes en ook drinken aanbieden gaat goed. Jas wordt altijd netjes aangenomen.

Erg vriendelijk personeel, geven goede adviezen.