Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

Was vriendelijk

Nieuwe technieken.

Goede ervaring

100% beter dan de vorige keer

Sterk punt de gastvrijheid en royaal met uitdelen van koffie en thee
Al drink ik dat zelf niet wel heel netjes
De kapster die mij heeft geholpen was al flink ervaren

Het duurt iets langer dan een normale knip beurt. Maar voor de prijs en de service ga ik zeker terug

Mia

Ik ben geknipt door Marianne, een rustige, naukeurige dame die prima luisterde naar mijn wens. Ik heb mijn haar thuis nog wat bij moeten werken, want de lagen bleken niet helemaal 100% goed. Maar al... Ik ben geknipt door Marianne, een rustige, naukeurige dame die prima luisterde naar mijn wens. Ik heb mijn haar thuis nog wat bij moeten werken, want de lagen bleken niet helemaal 100% goed. Maar al met al heeft ze het netjes gedaan. Ik merkte dat ze goed luisterde naar de aanwijzingen van de docenten en bracht deze goed in praktijk. Wat ik een pluspunt vond van Marianne is dat haar make-up on point was, wat erg professioneel oogt en dus representatief overkomt. Als de kapster zelf verzorgd en trendy oogt, heb je er als klant nét iets meer vertrouwen in :)

Very good. I have had a difficult time finding a decent hairdresser in Amersfoort, but Kiki was very attentive and gave me exactly what I wanted. I will definitely be coming back.

Good listening, customer focused

Verrassend, was nieuw voor mij

de begeleiding door de docenten

GJ

Plezierig gesprek, goed geknipt

Nee

S

Fijne ervaring, ben goed geholpen!

Mooie salon, veel studenten. Goed dat er docenten rondlopen en dat de studenten alles moeten overleggen/laten goedkeuren

Arno Grünewald

Gisteren voor het eerst gegaan, en dik tevreden,
Gisteren voor het eerst gegaan, en dik tevreden,
Ik zal hier voor een volgende knipbeurt zeker terugkeren, en mijn partner is zo te spreken over mijn kapsel, dat zij voor zichzelf binnenkort ook een afspraak zal maken.

2e-jaars leerlingkapster Julia is vlijtig, gastvrij en al zeer capabel.
2e-jaars leerlingkapster Julia is vlijtig, gastvrij en al zeer capabel.
Zij heeft mij voor een spotprijs ambachtelijk met de schaar een kapsel bezorgd, waar menig 'volleerde' en meestal met een tondeuze werkende kapper een voorbeeld aan kan nemen.

Aardige leerling die goed luisterde naar wat ik wilde en mij met een super goed geknipt kapsel naar huis liet gaan!

Vriendelijk, ook de juf