Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Heel fijn, dit keer erg snel klaar en geholpen door Ilonka

Aardige meid, snel geknipt

Mijn haar wordt doorgaans goed geknipt en men is klantvriendelijk.

- De lerares kapster was heel vriendelijk.
- Mijn haar is goed geknipt.

Martine Verburg

Makkelijk afspraak maken en aandachtige zorg voor mijn kapsel. Geen lange wachttijden.

Gezellige sfeer en professionele aandacht

Top gedaan Corine. Beleefd zoals het hoort.

Zo doorgaan

zoals gebruikelijk...............niks te klagen

Goede begeleiding en controle van de beeleiders, goede service

Mijn ervaring is uiterst positief. De studente nam de tijd om goed te luisteren naar mijn wensen, kwam met goed advies en nam de tijd om alles door te spreken.

De studenten nemen de tijd voor de klant. De docenten begeleiden de studenten goed, geven opbouwende feedback en geven goede tips en laten gelijk zien wat ze bedoelen.

Heel fijn bezoek aan de Kappersakademie in Amersfoort! Ik werd geholpen door een kapster in opleiding die niet alleen goed luisterde naar mijn wensen maar ook bijzonder hartelijk was!

Kom regelmatig bij de kappersacademie, meestal wel tevreden. Echter kom ik er net vandaan en heb ik er geen goed woord voor over. Deze dame heeft tot drie keer toe me pijn gedaan en niet 1 keer een... Kom regelmatig bij de kappersacademie, meestal wel tevreden. Echter kom ik er net vandaan en heb ik er geen goed woord voor over. Deze dame heeft tot drie keer toe me pijn gedaan en niet 1 keer een excuus gehoord. Naast wat rare gezichten over de opdringerige actie en over het feit dat ik elke dag mijn haar was vind ik haar houding verre van professioneel. Deze dame had een veel te hete hot towel, waar ik aangaf dat deze te heet was. Toen ze hem anders neerlegde riep ik (duh) AU want deze is gewoon te heet. Geen excuus, wel een smoes dat ze de laatste tijd wel heet zijn (verbijsterde me even). Vervolgens heeft mevrouw de fohn te lang op 1 plek gehouden waarin ik au zei? wederom geen excuses. Daarna kamde ze zohard aan mijn oor dat de kam in mijn piercing bleef hangen, toen was ik er echt helemaal klaar mee. Weer geen excuus, alleen een `gaat het`. Er mag wat meer op de houding van deze dames gelet worden, naast het feit dat ze onderling tegen elkaar vertellen dat de klant het niet doet omdat `ze het te duur vind`trwijl de klant het gewoon kan horen. Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden, erg jammer.