Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Vlot, deskundig, in een goed contact, en voordelig!

Alles is goed georganiseerd, de docenten gaan goed met de opleidelingen om.

Ik kom al jaren bij de kappersakademie, tot volle tevredenheid.
Ik kom al jaren bij de kappersakademie, tot volle tevredenheid.
Gisteren had ik echter een heel slechte ervaring met een van de studenten. De docent heeft dit opgelost maar haar opmerkingen tegen mij vond ik niet recht doen aan de situatie. Ik begrijp dat ik in een leeromgeving ben maar de in mijn ogen onvoldoende werknemersvaardigheden van de student werden afgedaan als: ze moet het nog leren en ze heeft het toch geprobeerd.

De bijna afgestudeerde kapster heeft mijn haar uitstekend genipt.

nee

Goed geknipt, tevreden over het resultaat

Ben prima geknipt voor een zachte prijs.

Persoonlijke aandacht

Kapper knipt maar heeft verder geen contact met de klant. Er wordt buiten kapsel niets door kapper gezegd.

Etienne Mangnus

Positief. Kwaliteit en persoonlijk welbevinden in een goede balans!

Positief, veel positiever dan mijn eerdere ervaring. Toen werden er heel negatief gesproken over klanten die net vertrokken waren door leerlingen. Dit keer was het heel anders, positief.

Nee niet echt. Het was gewoon goed, het meisje dat mij knipte werd goed begeleid.

Hartelijke ontvangst, duidelijke verwachtingen. Van tevoren wordt model en totaalprijs bepaald.
Wat opvalt is dat er met jonge mensen wordt gewerkt, die snel afgeleid zijn, zich met elkaar bezighouden. Ook een professionele houding als je niet direct met klanten werkt, maar welk klanten in de zaak zijn, is aan te leren. Werk aan een professionele houding, ook als je niet met een klant bezig bent, ook daar mag op gecorrigeerd worden.

Een hartelijk ontvangst, zonodig worden jas of tas aangenomen.

Nails

Zeer goed ik voel mij in vertrouwde handen door de goede begeleiding heb je niet het gevoel dat het leerlingen zijn

Beleefd