Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima geknipt en mooi gekleurd. Niet helemaal zoals ik wilde maar na dit aan te hebben gegeven, werd een en ander aangepast en ging ik alsnog tevreden weg.

Leuke meid die me knipte. Ook leuk dat ze met nieuwe ideeƫn en producten kwam.

Sneu voor de leerlingen dat het zo warm is daar binnen. Zelfs klanten die niet lekker werden door de warmte.

De ontvangst was voor mij een beetje opgejaagd. En ook kon er bij die dame achter de balie geen glimlach vanaf.

Heel fijn, professioneel geholpen

Manier van knippen en technieken

Sarah

Heel fijn geholpen door Wilhemijn. Erg blij met mijn kapsel!

Prima.

Kapster luisterde goed naar mijn wensen en kwam met suggesties die perfect aansloten op mijn wensen.

M.J. ter Hoeven

Bij binnenkomst wordt je heel hartelijk ontvangen.

Het valt mij op dat zowel de leerlingen als de docenten zeer vriendelijk zijn en er een goede band is tussen docent en leerling.
Dit stralen zij ook uit. Bij de docenten viel mij op dat ze met...
Dit stralen zij ook uit. Bij de docenten viel mij op dat ze met veel respect controle uitoefenen en hun adviezen altijd positief zijn.

Jet v d pijpekamo

Orima

Aardige ontvangst en goed gehilpen

Eline

Hele aardige en kappers

Ik kreeg heel vriendelijk en goed advies (haarmasker voor droog haar ). En niks werd opgedrongen. En we hebben ook heel gezellig gekletst (dat terwijl ik n beetje n slechte ochtend had vantevoren ).... Ik kreeg heel vriendelijk en goed advies (haarmasker voor droog haar ). En niks werd opgedrongen. En we hebben ook heel gezellig gekletst (dat terwijl ik n beetje n slechte ochtend had vantevoren ). Dus Ik kon helemaal ontspannen en mn haar was heel fijn geknipt. Beter dan gemiddeld. Als Ik volgende x in de buurt ben kom Ik zeker terug.

C. ten Brink

Kapster was vriendelijk, luisterde goed naar wat ik graag wilde met mijn haar, gaf duidelijk aan wat ze zou gaan doen & aan t einde wat ze had gedaan.

Georganiseerd