Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

persoonlijke aandacht

H Roggeveen

Erg goed

De induviduele aandacht

Goed, er wordt mee gedacht in je wensen en werken precies

Het nauwkeurig werken en het meedenken van de docent met de kapper en klant

Ik vind het zeer prettig om hier heen te gaan. Het enige maar wat ook erg logisch is dat je moet beseffen dat je wat meer tijd kwijt bent als bij een kapper. Maar daar tegenover is het altijd even... Ik vind het zeer prettig om hier heen te gaan. Het enige maar wat ook erg logisch is dat je moet beseffen dat je wat meer tijd kwijt bent als bij een kapper. Maar daar tegenover is het altijd even gastvrij onthaal en krijg je ook nog drinken aangeboden en een goed onderbouwd advies voor verzorging en styling van je kapsel.

de zeer beleefde ontvangst doet je welkom voelen.

Prima sfeer, goede kwaliteit.

Aandacht voor de klant

Prima, geen klachten

netjes ontvangen, te woord gestaan, gewassen en geknipt voor een aantrekkelijke prijs

Leuke kapsalon en leuk resultaat.

- duidelijke uitleg
- aardige kapster

Jaromir

Mijn bezoek naar deze kappersacademie was heel leuk! Ik hatte aanspraak, maar ik was 10 minuten laat. Dat was geen probleem, ik heb 1 minute gezetst, dan hat de leerer met kapper gekammen. Ik spreek... Mijn bezoek naar deze kappersacademie was heel leuk! Ik hatte aanspraak, maar ik was 10 minuten laat. Dat was geen probleem, ik heb 1 minute gezetst, dan hat de leerer met kapper gekammen. Ik spreek niet so goed Nederlands en mijn kapper spreekt niet so goed Engels, maar alles klopt goed en nu heb ik de super haarcut!

Veel werkende mensen, goed organisatie van kapsalon, geen wachttijd en lage prijs!

Prima ontvangst en tevreden met kapsel en wimpers

er wordt goed naar je geluisterd en ik had een ervaren kapster namelijk de docent. Het lijkt wel of er nog niet zoveel ervaring is met wimpers.

Ben zeer tevreden
Vertrok met een heel leuk kapsel

De juf kwam regelmatig langs om te kijken of het goed ging