Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Akky Bijlsma

Het was even zoeken, maar de ontvangst maakte veel goed.

De begeleiding voor het verven van mijn haar was prima

Reactie NKA Amersfoort:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Uit uw feedback blijkt dat u niet geheel tevreden bent over de behandeling in onze salon. Graag zouden wij hierover met u in contact willen komen om dit met u te bespreken. Zou u contact met ons op willen nemen? Dit kan op telefoonnummer 010- 411 13 15 (keuze 1).
Wij hopen van u te mogen vernemen!
Team NKA

X

X

Jelle

Erg professioneel

Heel klantvriendelijk

Jade Peters

Ik vond Jasper een hele vriendelijke, gezellige jongen die open staat voor een leuk gesprek. Ik heb gelachen met hem en mijn afspraak was erg prettig.

Veel begeleiding van de docenten, professionele benadering van studenten, vriendelijk tegen ieder klant.

Goed. De kapster was vriendelijk en vaardig. De inrichting is prettig en netjes.

Ik hoefde niet lang te wachten, er was flexibiliteit toen ik tussendoor naar de parkeermeter moest voor mijn auto; de inrichting is prettig, je zit goed en hebt geen last van de drukte.

Een zeer positieve eerste ervaring!

Open en toegankelijk en prijstechnisch aantrekkelijk

Folkert Hildama

Altijd goed geknipt en een plezier om naar toe te gaan.

Kapster neemt de tijd voor je

Afspraak gemaakt om klein stukje van mn haar af te knippen.

Student luisterde goed, sprak netjes, knoopde een gesprek aan.
Haar geknipt precies zoals ik het wilde.

Zeer goed

Ik kwam eigenlijk om de puntjes te laten knippen, en advies.Door de zeer enthousiaste vrolijke spontane kapster die mij zeer goed advies (die heel duidelijk wist waar ze het over had) gaf ging ik... Ik kwam eigenlijk om de puntjes te laten knippen, en advies.Door de zeer enthousiaste vrolijke spontane kapster die mij zeer goed advies (die heel duidelijk wist waar ze het over had) gaf ging ik met een nieuw kapsel de deur uit.

Uitstekende profesionele kapsalon met leerlingen die de praktijk onder de knie op deze manier (de klanten) kunnen krijgen.

Dat er goede begeleiding en controle is door de leiding.
Dat er altijd plaats is om op de dag zelf nog voor behandeling te komen.