Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Helemaal prima

Jazeker, ik moest terug omdat kleuren niet goed was gedaan. Wat een service !
Ik kreeg extra haarmasker en had het gevoel echt in de watten gelegd te zijn, meer dan goedgemaakt!

Jolanda

Vriendelijk en iedereen doet zijn best

Vriendelijke ontvangst en snel geholpen

Klantvriendelijk

Je wordt op de hoogte gehouden waarmee ze bezig zijn

Eerste bezoek aan de kappersacademie. Netjes ontvangen, prima geknipt. Enige minpunt was dat mijn haar eigenlijk al droog was toen het geföhnd werd. Doordat we even moesten wachten op akkoord van de... Eerste bezoek aan de kappersacademie. Netjes ontvangen, prima geknipt. Enige minpunt was dat mijn haar eigenlijk al droog was toen het geföhnd werd. Doordat we even moesten wachten op akkoord van de docent droogde het haar, waardoor het met föhnen een pluizenboel werd.

Ik werd geholpen door Jasper.
Hij was bijna klaar met de opleiding en heeft high en lowlights gezet en mijn haar geknipt.
Je kon merken dat hij bijna klaar was en deed vakkundig en...
Ik werd geholpen door Jasper.
Je kon merken dat hij bijna klaar was en deed vakkundig en geconcentreerd zijn werk.

Veel mensen in onze familie gaan naar deze kapper en tot nu toe nog altijd tevreden

Ze luisteren goed naar de wensen van de klant

Goed, stabiel.

goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Sanne Van keulen

Zeer vriendelijk en hartelijk ontvangen

Goeie begeleiding van de leerlingen. Duidelijke uitleg wat er gedaan gaat worden. Denken goed mee. Nemen de tijd voor je.

Goed geholpen en vriendelijke medewerkers.

Vriendelijke en open atmosfeer

Goede ervaring tot nu toe, de een heeft het meer in zijn/haar vingers dan andere. Wel fijn dat het geknipte haar met de docent uitvoerig besproken wordt en eventueel bijgewerkt

De controle van de docenten