Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Over het algemeen word ik vriendelijk geholpen. Het zou leuk zijn als de leerlingen een voorstel geven over kapsel, net zoals ze een advies voor verzorgingsproducten geven. Het stimuleert hun... Over het algemeen word ik vriendelijk geholpen. Het zou leuk zijn als de leerlingen een voorstel geven over kapsel, net zoals ze een advies voor verzorgingsproducten geven. Het stimuleert hun creativiteit, bij de gesprekjes die ik heb hoor ik heel veel ideeen over kapsels

De bejegening is altijd vriendelijk.

Goed eindresultaat, lange knipbeurt

alles loopt gestructureerd, er word duidelijk aangegeven wat er gaat gebeuren etc.

Ik vind het prima hoe ze mij knippen maar omgaan met kinderen en hun knippen mag beter. Mijn zoontje moest bijna huilen toen zijn haar werd uitgedund. Er werd nml. heel hard aan zijn haar getrokken.... Ik vind het prima hoe ze mij knippen maar omgaan met kinderen en hun knippen mag beter. Mijn zoontje moest bijna huilen toen zijn haar werd uitgedund. Er werd nml. heel hard aan zijn haar getrokken. Ik hoop dat hij volgende keer weer mee wil. Niet om op te scheppen, maar mijn kinderen zijn niet moeilijk bij het knippen en blijven rustig zitten. Helaas hoorde ik het verhaal in de auto pas. Vind het wel vervelend.

Ik heb veel en krullend haar wat voor sommige moeilijk te knippen is. Toch lukt het altijd goed en ben ik tevreden. Strakke inrichting en gebruik can goede producten.

Emma

Ik vond het een prettig bezoek met een fijne sfeer.

Het aanbieden van koffie; De uitstraling van de salon; De gezellige sfeer (de docenten weten de studenten op een positieve manier te motiveren)

Mw. Bos is mijn tante, ze is 92 jaar
Het is de derde keer dat ze bij jullie haar haar laat doen

Vriendelijk personeel

Vriendelijke mensen, duidelijk in wat ze doen, gezellig

Goedkoop, schone fijne ruimte, aardige behulpzame studenten en docenten. Fijn dat je een tijd kunt reserveren.

Gertjan

Erg prettig en vriendelijke communicatie, goede begeleiding van studenten en altijd tevreden met het resultaat

Vriendelijk

Jaan

Prima lieve wat onzekere jongen die ontzettend zijn best deed

Go

Dirk

Altijd vriendelijk, betaalbaar en best gezellig. Ga altijd tevreden naar huis.

De docenten houden altijd in de gaten of het wel perfect is, anders instrueren zij, of doen desnoods zelf nog even iets.