Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik vind het een fijne sfeer, omdat ik vroeger zelf in het MBO heb gewerkt voel ik me er wel thuis. Ik vind dat de leerlingen goed luisteren naar mijn wensen. Ze vragen raad aan de docenten op een... Ik vind het een fijne sfeer, omdat ik vroeger zelf in het MBO heb gewerkt voel ik me er wel thuis. Ik vind dat de leerlingen goed luisteren naar mijn wensen. Ze vragen raad aan de docenten op een keurige manier. De docenten zijn vriendelijk tegen de leerlingen terwijl ze de leerlingen iets uitleggen. Ik ben goed geknipt.

Sfeer, correcte omgang met elkaar en de klanten.

Wing Wong

Steeds beter en sneller : eerste keer duur bijna 60min. ; tweede keer 40 min; derder keer 30 min.

prijs met kwaliteit goed

Over het algemeen goede ervaring. Thee gekregen wat enigszins het leed verzacht dat je toch bijna 2 uur aanwezig bent...

Goed overleg over wat wensen zijn maar ook de durf hebben om tips te geven en zelf aan de slag te gaan! (als dat door mij gevraagd werd)

Heleen Tuithof

Ik kom hier altijd graag mijn haren laten doen

er wordt altijd overlegd met de klant

Nina

Heel tevreden.

Gelijk geholpen. Jas aannemen. Drinken aanbieden

Positief

gastvrijheid en service

Goede ervaring met mooi resultaat.

Tirza Sprong

De website is een beetje onduidelijk toen ik een afspraak wilde maken en er was geen optie om er twee tegelijkertijd aan te vragen ( voor mij en m'n zus) maar de afspraak zelf ging heel goed.... De website is een beetje onduidelijk toen ik een afspraak wilde maken en er was geen optie om er twee tegelijkertijd aan te vragen ( voor mij en m'n zus) maar de afspraak zelf ging heel goed. Iedereen was heel behulpzaam en vriendelijk. Ik kom zeker weer.

Iedereen is erg vriendelijk en professioneel. Ik ben zeer tevreden.

De kapster en docent waren erg vriendelijk, toegankelijk en kundig. De studenten bij de balie waren helaas nors en daardoor niet vriendelijk.

Top

Vriendelijk personeel