Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

mevrouw Zeijl

Vriendelijk

mevrouw van der Laan

Prettige vind ik dat alles nagekeken wordt.

Goede sfeer

heer Laarakkers

Zeer goed

Netjes vriendelijke ontvangst prof aanpak

mevrouw Fransdonk

Vriendelijk allemaal.Wordt allemaal netjes uitgelegd,ziet er keurig uit .

Bij de receptie wordt je vriendelijk opgevangen .Tijdens het wachten wordt er war te drinken aangeboden.

heer Spoler

Ik heb een goede ervaring. Iedereen moet uiteindelijk alles zelf leren doen. De leerlingen worden in het begin regelmatig gecontroleerd en het knippen gebeurd nog met kleine hapjes. Mocht er iets... Ik heb een goede ervaring. Iedereen moet uiteindelijk alles zelf leren doen. De leerlingen worden in het begin regelmatig gecontroleerd en het knippen gebeurd nog met kleine hapjes. Mocht er iets mis gaan dan komt de lerares dit melden om het te voorkomen en ze knipt vervolgens het model weer goed. Kans op grote fouten lijkt uitgesloten en oudere leerlingen laat men vrijer waar dat mogelijk is. De sfeer is wat mij als klant betreft altijd goed

Regelmatige controle en goede uitleg aan leerling tijdens de knipbeurt.

mevrouw Gerlsma

Net als voorgaande keren heel goed

Netjes ontvangen
keurig geknipt, heel precies
wordt ook door docent nagekeken

ochtendklant

Het was deze keer lastig om een afspraak te maken. Reden snap ik wel nml. er is maar één klas dit jaar met als gevolg op maandag dicht en het is nu vakantietijd. Tip: zet in zo'n geval niet op de... Het was deze keer lastig om een afspraak te maken. Reden snap ik wel nml. er is maar één klas dit jaar met als gevolg op maandag dicht en het is nu vakantietijd. Tip: zet in zo'n geval niet op de site dat je zonder afspraak geholpen kan worden.

Ontspannen sfeer en een grapje kan. Als ik het vraag krijg ik een heerlijk bakje koffie (gratis).

mevrouw Van der lans

Zeer goed

zeer goede sfeer goed advice

heer Lelieveld

Ik kon niet zo goed uitleggen wat ik precies wilde, maar met een plaatje en een beetje meedenken van de aanwezige docent zijn we uiteindelijk bij mijn gewenste resultaat uitgekomen.

Ondanks mijn vage instructies bleef de student geduldig, en heerste er een gemoedelijke sfeer.

heer van der Heijden

Bijzonder prettig en professioneel!

wensen klant goed opnemen en uitvoeren!