Het pakketje was netjes op tijd en zag er goed verzorgd uit.

Het pakketje was netjes op tijd en zag er goed verzorgd uit.

Margreet

Ik heb goede ervaringen met het bedrijf. Ze leveren snel en als er een artikel retour wordt gestuurd hebben ze ook een vlotte afhandeling.

B

Makkelijk besteld, snelle levering.

Makkelijk besteld, snelle levering.

Van Muylder Frank

Redelijk goed

Redelijk goed

prachtig

Prima. Snel, accuraat.

selectie sterke merken
sale tot 70%

Mis onder de knop sale de keuzemogelijkheid voor dames, heren, jongens, meisjes. Teveel stappen om de selectie te maken.

Uitstekend

Bij een vraag meteen een reactie en klantgericht

Monique van Dijk

Bestelling is goed verlopen, alleen is het mij onduidelijk of er ook punten zijn gespaard op mijn nummer zestienpasje.

Geef duidelijk aan of er inderdaad punten bijgeschreven worden

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Van Dijk,
Hartelijk dank voor uw opmerking.
Helaas is het op dit moment technisch nog niet mogelijk punten te sparen op uw webaankopen.
Dit is een punt dat hoog op onze...
Beste mevrouw Van Dijk,
Hartelijk dank voor uw opmerking.
Dit is een punt dat hoog op onze agenda staat en bij een volgende upgrade van onze shop zeker meegenomen gaat worden.
Met vriendelijk groet,
Team Nummer Zestien

Babs van de Louw

Voor de eerste keer heb ik besteld en naar volle tevredenheid. Ik wist niet eens van deze webshop af, via Google terecht gekomen.

Duidelijke site / webshop!

Toevallig dat ik telkens op 1 artikel uit de webshop werd "gegooid" waardoor ik veel tijd kwijt was met het bestellen, maar dit kan aan het artikel liggen.
Het betrof een Vingino meisjes...
Het betrof een Vingino meisjes onderboek, design met ijsjes. Deze had ik erg graag willen bestellen mar telkens als ik de maat wilde opzoeken verdween alles....

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Van de Louw,
Beste mevrouw Van de Louw,
Hartelijk dank voor uw opmerking.
Bij dit artikel hadden we inderdaad een klein technisch probleem. Inmiddels is dat opgelost en heeft u een kortingscode van ons ontvangen zodat u een bestelling kunt plaatsen zonder verzendkosten te betalen.
team Nummer Zestien.

Saskia Beerta

Leuke uitgebreide site,overzichtelijk.

Ik heb een paar keer nu een bestelling geplaats, ik heb geen ervaring met het retouneren van produkten. maar ben heel erg tevreden over de snelle levering.

Altijd gratis levering, eventueel iets leuks toevoegen bij een bestelling van kinderkleding.

Hele goede ervaring mee, alles in goede orde ontvangen

goede service, leuke aanbiedingen, overzichtelijke website

zou er zo geen een weten