Annette

Informatie over verzending en snelheid hiervan.

Geen.

Danielle Verstappen

Heel goed

D. Thomas

Hele goede service, klantvriendelijk

Klantvriendelijk, snelle levering, snel antwoorden vragen via mail, goede service

FromBelgium

Super!

Snelle verzending naar België en gratis mits aankoop van 75EUR. Retourformulier om gratis terug te sturen via Kiala.

Ivett Landauer

Goede service.

Goede service.

Gratis retour zou prettig zijn.

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Misschien heeft u het niet gelezen, maar u mag vanuit Nederland of België altijd gratis retourneren via Kiala.
team Nummer Zestien

Sandra

Super goed!

De bestelling was echt super snel binnen!

Zeer positief

lekker snel geleverd en duidelijke informatie

s h

Alles oke behalve ruiling!

ik wil graag ruilen en dat kan niet. Ga niet snel op deze manier nog bestellen. Is zeer onhandig. Ga er vanuit dat je telkens ook weer verzendkosten moet betalen, heb ik nog niet gecheckt. Maar alle... ik wil graag ruilen en dat kan niet. Ga niet snel op deze manier nog bestellen. Is zeer onhandig. Ga er vanuit dat je telkens ook weer verzendkosten moet betalen, heb ik nog niet gecheckt. Maar alle mogelijkheid dat ik niet meer bestel ondanks dat het product leuk is

Reactie Nummer Zestien:

Dank voor uw reactie.
Wij hebben ervoor gekozen om een bestelling die niet naar wens is, gratis te laten retourneren via Kiala vanuit Nederland en België.
Gezien de grote...
Dank voor uw reactie.
Gezien de grote hoeveelheid artikelen die wij dagelijks verwerken is de kans op fouten maken bij ruilingen te groot.
Vandaar dat wij gekozen hebben voor gratis retourneren en inderdaad zelf opnieuw het gewenste artikel bestellen. Uiteindelijk is deze optie voor u als klant ook nog goedkoper omdat u slechts een bijdrage in de verzendkosten betaalt (en gratis verzenden vanaf € 75,-) in plaats van de volledige kosten voor retour zenden!
Team Nummer Zestien.

Esther Papma-Damink

Mooie kwaliteit van bestelde spulletjes

n.v.t.

n.v.t.

Missie

Goede service snel geleverd !

Goede service snel geleverd !