Tania

Supertevreden met de producten én supersnelle levering!

een supersnelle levering en alweer heel mooie kleding!

Jo

Nvt

Achteraf betalen en verz.kosten aan huisadres hetzelfde als naar Kialapunt

Jolanda Boeijkens

Goede en snelle levering!

Snelle en goede levering!

De kleding mag ook wel iets beter worden opgevouwen! Is er letterlijk en figuurlijk zo ingekwakt en dat voor zo’n bedrag! Jammer! Een beetje aandacht hieraan is wel het minste en zeker als je... De kleding mag ook wel iets beter worden opgevouwen! Is er letterlijk en figuurlijk zo ingekwakt en dat voor zo’n bedrag! Jammer! Een beetje aandacht hieraan is wel het minste en zeker als je kleding verkoopt! Was zeer verbaasd! Voorheen was t wel iets beter!

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Boeijkens,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Het mag natuurlijk niet, dat artikelen niet netjes zijn opgevouwen in de verpakking, onze excuses hiervoor.
We zullen dit...
Beste mevrouw Boeijkens,
Hartelijk dank voor uw bericht.
We zullen dit bespreken met het team, en extra allert zijn dat de artikelen in het vervolg netjes worden verstuurd.
Met vriendelijke groet, Team Nummer Zestien

Diana

koning

Heel positief

heel positief

Niet

Goed op de retourzending na. Tevens best jammer dat retourzenden geld kost en om deze iets te verminderen kies ik voor kiala ipv tnt postkantoor wat eigenlijk beste en hanndigste is maar dat is... Goed op de retourzending na. Tevens best jammer dat retourzenden geld kost en om deze iets te verminderen kies ik voor kiala ipv tnt postkantoor wat eigenlijk beste en hanndigste is maar dat is veelste duur.

Bezorgen wel lekker snel

Ik ben zeker tevreden MAAR bij retourzending bij Vomar Den Helder wisten ze niet hoe het werkte en zit ik dus nog steeds met mijn retour pakje. Vandaag zou ik terug moeten komen dan is er iemand in... Ik ben zeker tevreden MAAR bij retourzending bij Vomar Den Helder wisten ze niet hoe het werkte en zit ik dus nog steeds met mijn retour pakje. Vandaag zou ik terug moeten komen dan is er iemand in de winkel wie wel weet hoe het terugsturen aan jullie werkt. Daar baal ik wel echt van want kan ik weer heen maar daar kunnen jullie op zich niets aan doen maar toch.

Reactie Nummer Zestien:

Beste Klant,
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Een retourzending kan gratis aan ons worden geretourneerd via Kiala. Normaliter zou u alleen het kiala label op de verpakking moeten plakken en het pakket af geven bij een Kialapunt, daar wordt het pakket gescand en krijgt u een bewijs met een Track & Trace code. Erg vervelend voor dat u nogmaals terug moet naar het Kialapunt om het pakket af te geven. We zullen dit melden bij Kiala. Fijn te horen dat u verder wel tevreden bent.
Team Nummer Zestien

Yvonne

Mijn eerste bestelling bij NummerZestien. Zeer snelle levering, goede communicatie, klantvriendelijk,( zij het via internet),kortom: ik ben erg tevreden!!

Verrassend snelle levering, heel duidelijk allemaal.

Geen.

Bk

Als bestelling gedaan is en je wilt er later toch iets bij doen terwijl deze nog niet is verzonden dat je dan niet opnieuw porto kosten moet betalen, dit was bij mij nl het geval, scheelt dan toch... Als bestelling gedaan is en je wilt er later toch iets bij doen terwijl deze nog niet is verzonden dat je dan niet opnieuw porto kosten moet betalen, dit was bij mij nl het geval, scheelt dan toch weer 4,95 euro

karin

Prima, leuke producten en snelle levering

makkelijk bestellen en snel leveren

Ik ben blij dat jullie nu na het terugsturen van een artikel niet meer een tegoedbon geven maar gewoon het geld terugstorten.
ik heb de tegoedbon als heel vervelend ervaren

Shirt gekocht.

Het shirt was goed ingepakt, en duidelijke brief erbij wat te doen bij retourneren.

De track and trace werkte een beetje vertraagd, en pakje was 1 dag later binnen dan gezegd.