nicole van der kemp

Kleding netjes ontvangen en binnen 2 dagen!

Kleding netjes ontvangen en binnen 2 dagen!

Claudia

Supersnelle levering en goede service!

Supersnelle levering
Vriendelijke mensen
Goede klantenservice

Misschien een idee om per item een klantbeoordeling toe te voegen.

SIH

Leuke merken

Uitgebreidere collectie binnen een merk bijv scotch & soda/maison scotch/scotch rbrlle/scotch shrunk

Levering super, aftersales en klantenservice slecht

veel keuze, snelle levering

Bij de retour zending is tijdens het transport iets mis gegaan waardoor niet alle retour gezonden artikelen zijn aangekomen bij Nummerzestien.
Helaas zijn ze dan verder niet bereid om mee te...
Helaas zijn ze dan verder niet bereid om mee te denken en is de klantvriendelijkheid nul.
Er wordt gewoon gezegd: "wij geven alleen geld terug voor artikelen die we retour ontvangen" dus ik kan fluiten naar mijn geld :-(

Reactie Nummer Zestien:

Beste cliënt,
Dank voor uw bericht.
Beste cliënt,
Dank voor uw bericht.
Bij het ontvangen van uw retourzending hebben wij de verpakking al goed gecontroleerd: dit omdat u op de retourbon meer artikelen had aangevinkt dan er in de verpakking opgestuurd waren. Uw retour verpakking vertoonde echter geen beschadigingen of nieuw aangebrachte tape waardoor er twijfel zou kunnen zijn of deze eerder geopend was.
Het gebeurt wel vaker dat er per abuis meer of andere artikelen op een retourbon worden aangevinkt die uiteindelijk niet retour gestuurd worden.
Wij hopen dat u er begrip voor heeft dat wij in zo’n geval helaas niet anders kunnen, dan enkel de artikelen vergoeden die door ons ontvangen zijn.
Bovenstaande is ook telefonisch met u besproken.
team Nummer Zestien.

Pat

Goede site, snelle levering.

geen bijzondere zaken

Annie

Bestelling per internet gedaan

bestelling per internet gedaan

Overzichtelijke site en snelle levering van het bestelde product.

geen opvallende sterke pnten

nee

Dolinda

Uitstekend met veel bekende merken

Uitstekend met veel bekende merken

goede overzichtelijke website

bestelling via kialapunt duurt erg lang, eind van de week bestels, de week erna op woensdag nog niets ontvangen

P. Körver

Nee, niet anders dan andere aanbieders

Ik heb naast de bestelling via de webshop geen contact verder gehad, kan ik dus niks over zeggen.