Marjolein van der zon

Super tevreden

Sylvia van Uden

Nummer Zestien

Geen suggesties

Geen verbeterpunten, ben super tevreden

Faberkayo

Een online bestelling van een jas

Overzichtelijke site, makkelijke funnel en een snelle verzending.

Het is beter als jullie wat beschermd materiaal om de, in dit geval jas, hadden gedaan. De jas was wat vies van de doos en met het openmaken was de jas bijna beschadigd omdat deze er maar net in... Het is beter als jullie wat beschermd materiaal om de, in dit geval jas, hadden gedaan. De jas was wat vies van de doos en met het openmaken was de jas bijna beschadigd omdat deze er maar net in paste.

greetje

Redelijk; Slecht vind ik het geen geld terug krijgen van geruilde afgeprijsde artikelen; bij on-line verkoop weet je immers noit of het je past, dus ten alle tijden kunnen ruilen en geld terug... Redelijk; Slecht vind ik het geen geld terug krijgen van geruilde afgeprijsde artikelen; bij on-line verkoop weet je immers noit of het je past, dus ten alle tijden kunnen ruilen en geld terug ontvangen is eigenlijk een belangrijke vorowaraden

Keurig verpkat afgeleverd

Ruilen en geld terug bij afgeprijsde artikelen vind ik erg belangrijk; nu durf je bijna geen afgeprijsd artikel te kopen! Op de WEbsite stond dit niet duidelijk. Vandaar ook mijn minder goede... Ruilen en geld terug bij afgeprijsde artikelen vind ik erg belangrijk; nu durf je bijna geen afgeprijsd artikel te kopen! Op de WEbsite stond dit niet duidelijk. Vandaar ook mijn minder goede oordeel Sorry hoog

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Vernooij,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Beste mevrouw Vernooij,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Als een artikel niet naar wens is, mag deze altijd aan ons geretourneerd worden. U krijgt dan ook altijd het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening, ook bij afgeprijsde artikelen.
U mag het niet gewenste artikel gratis retourneren via Kiala (vanuit Nederland of België). Ruilen voor een andere maat of artikel is daarom niet mogelijk. U plaatst een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel en voor de retourzending krijgt u het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen na ontvangst teruggestort op uw rekening.
Deze informatie kunt u ook terugvinden op onze site: http://www.nummerzestien.eu/klantenservice/retourneren/i102.aspx
Team Nummer Zestien

Rinske

prima

Gerda

Snelle levering, en duidelijke informatie

Snelle levering, en duidelijke informatie

Joyce

Heel goed!!!

Snelle levering en goede klantenservice

Ben uiterst tevreden

Nvt

Nvt

Elly

Voor de tweede keer iets besteld bij jullie, en keurig alles geleverd, alleen paste de broek die ik vorige week besteld heb niet. Heb het teruggestuurd hoe die service is heb ik nog niet ervaren,... Voor de tweede keer iets besteld bij jullie, en keurig alles geleverd, alleen paste de broek die ik vorige week besteld heb niet. Heb het teruggestuurd hoe die service is heb ik nog niet ervaren, hopelijk ook goed.

keurige en snelle levering

zou het nog niet weten.

Charee

Snelle levering en een goede klantenservice

De collectie online
Klantenservice