maje

Zeer goed

correcte afhandeling van bestelling. ook goede informatie i.v.m. de feestdagen dat er op de paketten vertraging was.

nieuwe klant

Prettig

Heldere vriendelijke communicatie en supersnelle levering

Lieve

Heel goed

Snelle levering. Laatste bestelling was donderdagnamiddag na 16u, levering in België was er al vrijdagmiddag.

Rien Kemp

Aanschaf sweater en shirt

van Lent

Ik was erg terleur gesteld toen de broek binnen kwam, want deze was echt heel anders dan de broek op het plaatje.

makkelijk en overzichtelijk

Ik heb een broek besteld voor mijn dochter. Op de site was de broek op het plaatje licht zalm/oranje/roze, maar toen we hem binnen kregen bleek het echt een knal oranje broek te zijn die helemaal... Ik heb een broek besteld voor mijn dochter. Op de site was de broek op het plaatje licht zalm/oranje/roze, maar toen we hem binnen kregen bleek het echt een knal oranje broek te zijn die helemaal niet op de broek lijkt die op het plaatje staat. Bij deze broek zit ook een riempje, dit staat ook niet op het plaatje. De kaartjes aan de broek kloppen wel met de beschrijving op de site, maar de afbeelding helemaal niet. Ik heb gekeken naar andere broeken en zag dat het plaatje dezelfde is als bij een broek van de nieuwe collectie dus er staat gewoon een verkeerd plaatje bij. Erg jammer. Ik zelf vind de knal oranje broek niet echt mooi maar mijn dochter wel dus dat is een geluk. Dus mijn tip is om beter op te letten of de plaatjes wel kloppen bij het produkt

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Van Lent,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Beste mevrouw Van Lent,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Bij dit artikel stond inderdaad een fout productplaatje. Onze excuses hiervoor! Wij doen onze uiterste best om dit soort fouten te voorkomen, maar met ruim 4.000 verschillende artikelen in onze shop en bijna dagelijks nieuwe items gaat het incidenteel helaas wel eens mis...
De fout is inmiddels gecorrigeerd.
De broek mocht natuurlijk kosteloos geretourneerd worden. Maar fijn dat uw dochter blij is met de trendy knal oranje broek.
team Nummer Zestien.

Marcel

Nummer Zestien

Had verkeerde maat besteld, snelle reactie en artikel retour gestuurd. Geld werd zeer snel teruggeboekt en de levering van de juiste maat was ook weer supersnel!Complimenten!

Niks

Janneke Eggens-Gernaat

Super

ben zeer netjes en bekwaam behandeld aan de telefoon en erg vlot.

nee

van Stralen

Zeer tevreden over het bestelgemak als de levering

Zeer tevreden over het bestelgemak als de levering

Nee , niet echt. Alleen misschien dat de verzendkosten gratis zijn vanaf 50,00 euro? Dit zie je bij sommige andere sites.

EdP

Verbaasd hoe snel ik mijn bestelling kreeg!

Verbaasd hoe snel ik mijn bestelling kreeg!

Maaike Siedsma

Goede ervaring

Alles verliep naar wens tijdens de bestelling.

Goede site met leuke artikelen!!