Fam Leepel

Super !

Zeer snel , duidelijk, punctueel.

Ik heb tot op heden alleen positieve ervaringen.

Snelle levering en goede site.

gratis kunnen retourneren via postkantoor en niet alleen via kialapunten.

Reynders Irina

Prima in orde!

Prima in orde!

Nummer Zestien

Nette aflevering

??

Claudia Eichelsheim

Fantastische communicatie!

Na een vraag gesteld te hebben werd er onmiddellijk en klantvriendelijk op gereageerd. Bovendien werd ik vanaf het begin van het bestelproces goed geïnformeerd over het verloop ervan.

Nee, ga zo door

Zeer positief :)

zeer positief :)

D.Sevink

Nummer Zestien

Goede presentatie op de website! Snel overzicht en doorklikken.

Aflevering kan misschien sneller? Meer artikelen per pagina te bezichtigen?

L.W. Bouwhuis

Niet zo best

nee

Pakketjes eerder opsturen en op de website vermelden of een artikel aanwezig is. ik moest betalen voor iets dat niet eens op voorraad was en dan moet ik nog op mijn geld terug wachten ook. dat vind... Pakketjes eerder opsturen en op de website vermelden of een artikel aanwezig is. ik moest betalen voor iets dat niet eens op voorraad was en dan moet ik nog op mijn geld terug wachten ook. dat vind ik een bijzonder slechte zaak. en dan was het pakketje ook nog te laat voor de verjaardag waar het voor bedoeld was. dus meteen retour!

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Bouwhuis,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Beste mevrouw Bouwhuis,
Hartelijk dank voor uw reactie.
De voorraad op onze webshop wordt realtime bijgewerkt. Desondanks kunnen wij incidenteel een besteld artikel toch niet leveren omdat bijvoorbeeld een klant met het bestelde artikel bij de kassa staat, er een foutje is gemaakt bij de levering of soms kunnen we een artikel gewoonweg niet vinden in onze magazijnen. We doen er alles aan om dit soort fouten te voorkomen, echter waar mensen werken, worden soms ook fouten gemaakt. Het spijt ons!
Qua verzending had u gekozen voor de goedkopere 48-uursservice van Kiala. Uw bestelling van woensdagavond is hier donderdag verstuurd, vrijdag in het sorteercentrum van Kiala aangekomen en maandag geleverd op het door u uitgekozen Kialapunt. Dat is dus volgens het boekje gegaan. Jammer dat het te laat was voor de verjaardag, wellicht een volgende keer eerder bestellen of kiezen voor de 24-uursservice van Postnl.
Zodra uw retourzending ontvangen is door ons, heeft u het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen retour op uw rekening.
team Nummer Zestien.