f v huijkelom

Het was voor mij de eerste keer via internet en het is mij heel goed bevallen ,ik ga dit zeker nog meer doen.

het was voor mij de eerste keer via internet en het is mij heel goed bevallen ,ik ga dit zeker nog meer doen.

Wendy

Prettige ervaring dankzij de goede en snelle afhandeling

De lbestelling is zoals beloofd de volgende dag aangeboden ondanks het weeralarm dat was afgegeven.

lieselot

- snelle levering
- Mooie kleding
- kortingen

Aldert

goed

Tanja

Bevestigingen snel maar levering duurde erg lang

Nee

Verzendkosten zijn erg hoog. Bestellig via ophaalpunt gedaan maar dit duurde erg lang.

Reactie Nummer Zestien:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Hartelijk dank voor uw reactie.
Kiala biedt een 48-uursservice. In uw geval heeft u op woensdag na 15.00 uur (eindtijd voor Kiala bestellingen) besteld waardoor uw bestelling op donderdag door ons is verstuurd. Op vrijdag is het pakket aankomen in het Kiala sorteercentrum en op maandag aangekomen bij het door u uitgekozen Kialapunt. Dus wel volgens de regels, maar doordat het weekend er net tussen valt inderdaad niet erg snel.
Als u kiest voor Postnl of Pakje Gemak is een bestelling doorgaans de volgende werkdag al beschikbaar.
En qua kosten: alle bestellingen boven € 75,- zijn gratis. Voor bestellingen onder € 75,- betaalt u slechts een bijdrage van de werkelijke verzendkosten.
Met vriendelijke groet, team Nummer Zestien

Co

Bestelling geplaats, de volgende dag al geleverd

Duidelijk.

bij postnl in kunnen leveren van een retourzending zonder retourneerkosten, nu zou ik twee dorpen verderop mijn pakje moeten afgeven als ik het zou willen retourneren via een kialapunt.

Karin Veenman

Goede website, snel bestellen, snelle levering; precies wat je van een goede webshop mag verwachten.

Ron

Prettig

Overzichtelijk

milly

Goede en snelle leveing

veel keuze uit leveringsmanieren

de mogelijkheid om meer artikelen per pagina te bekijken

Vlot en keurig

Verwerking of verzending mag wat sneller.
ipv-3 werkdagen (lokaal).