Procedure van aanmelden
Passende begeleiding
9.8/10
Passend werk

Daan

Ik heb een goede ervaring met perspectief begeleiding is fijn en het is een gezellig team

Hoi Daan,
Dank je wel voor je positieve review! Wat kunnen we volgens jou verbeteren aan de procedure van aanmelden? We werken graag aan een soepeler proces.
Met vriendelijke...
Hoi Daan,

Groene Hart Praktijkschool

Onze leerling heeft stage gelopen bij Perspektief. Hij werd op een fijne en duidelijke manier begeleid en heeft veel kunnen leren over zichzelf en over het vak. We waren als school erg blij met deze... Onze leerling heeft stage gelopen bij Perspektief. Hij werd op een fijne en duidelijke manier begeleid en heeft veel kunnen leren over zichzelf en over het vak. We waren als school erg blij met deze plek en de begeleiding.

Beste verwijzer,
Bedankt voor de positieve feedback. We zijn blij dat jullie leerling een waardevolle leerervaring heeft gehad bij Perspektief.

Marc Steijger

Fijn en sociaal bedrijf, behulpzaam voor iedere medewerker

Hoi Marc!
Dank je wel voor je fijne review!

Angelines Concepcion / ZML School De Keerkring

Ik heb het als zeer prettig ervaren. Duidelijke communicatie, duidelijke te nemen stappen en een goed afsluitend gesprek met alle betrokkenen.

Beste Angelines,
Dank je wel voor deze mooie review!

Megan

Ik vindt het een zeer flexibel en fijne werkplek met een team betrouwbare en zeer aardige begeleiding die altijd voor je klaar staan voor wat je ook maar nodig hebt. Ik heb dankzij de ondersteuning... Ik vindt het een zeer flexibel en fijne werkplek met een team betrouwbare en zeer aardige begeleiding die altijd voor je klaar staan voor wat je ook maar nodig hebt. Ik heb dankzij de ondersteuning van Perspektief zowel op de werkvloer als in mijn persoonlijke leven veel grote stappen kunnen zetten. Ik ben deze mensen erg dankbaar

Beste Megan,
Beste Megan,
Dank je wel voor je mooie woorden! We zijn blij te horen dat je de flexibiliteit en de ondersteuning van ons team waardeert. We vinden het heel fijn om te zien dat je dankzij Perspektief zowel op professioneel als persoonlijk vlak grote stappen maakt in jouw groeipad. Wij kijken ernaar uit om verder samen te werken aan jouw persoonlijke ontwikkelingsplan.

Beste collega/medewerker/stagiaire,
Dank je wel voor de positieve review!

fam. de Pater

Professioneel, betrokken en medemenselijkheid!

Beste familie de Pater,
Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn om te horen dat jullie onze professionaliteit en betrokkenheid waarderen. Wij kijken uit naar een langdurige samenwerking!...
Beste familie de Pater,
Perspektief Academie

Prettig contact, korte lijnen. Duidelijk in communicatie/mogelijkheden. Denken in oplossingen.

Beste Verwijzer,
Wat een fijne review om te lezen, dank je wel!

Esther Hazenberg

Mijn ervaring met perspektief is zeer goed. Er hangt een positieve en leerzame sfeer binnen het bedrijf.

Beste Esther,
Wat fijn om te horen, dank je wel voor deze mooie feedback, wij kijken uit naar een langdurige samenwerking!