VRESELIJK SAAI!!!

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw reactie. Natuurlijk vinden we het jammer dat u aangeeft dat de cursus als saai is ervaren. We proberen de lessen zo veel mogelijk te laten aansluiten bij de belevingswereld van de... Bedankt voor uw reactie. Natuurlijk vinden we het jammer dat u aangeeft dat de cursus als saai is ervaren. We proberen de lessen zo veel mogelijk te laten aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen en de onderwerpen hierop aan te passen. We begrijpen echter ook dat ieder kind verschillend is en niet iedereen hetzelfde leuk vindt. We vinden het zeker een hele prestatie dat uw kind ondanks dat de cursus als saai is ervaren, het einddoel met succes heeft behaald. Uw kind bezit een vaardigheid voor het leven en kan daar trots op zijn.

Tom Eek

Hoewel Robin geen snelle vorderingen maakte op het eind, vinden we de opbouw van de cursus heel goed. Ook viel ons de positieve benadering van de begeleidster op. Als Robin het niet meer zag zitten... Hoewel Robin geen snelle vorderingen maakte op het eind, vinden we de opbouw van de cursus heel goed. Ook viel ons de positieve benadering van de begeleidster op. Als Robin het niet meer zag zitten gaf zij een rustig en opbouwend advies en jutte haar niet verder op. Met enig uitstel en blijven volhouden heeft ze het toch gehaald!

Lilian Oostveen

Wederom een prima ervaring. Aimee heeft compleet zelfstandig de cursus gedaan, heb haar nooit hoeven aansporen. het persoonlijk contact met de "juf" is stimulerend geweest. Het huisbezoek aan het... Wederom een prima ervaring. Aimee heeft compleet zelfstandig de cursus gedaan, heb haar nooit hoeven aansporen. het persoonlijk contact met de "juf" is stimulerend geweest. Het huisbezoek aan het begin van de cursus nog meer. Daarin werd wel heel helder gesteld dat het iets is van Aimee zelf en dat verwacht werd dat ze niet aangespoord hoefde te worden....die "strenge" woorden hebben geholpen. 5 jaar geleden was er elke week een boekje, de tweewekelijkse is prima! Mijn complimenten over de opbouw van de cursus. Opnieuw zal ik Pica aanbevelen!

Duidelijke cursus. Fijn dat de boeken per 2 weken komen. Kinderen kunnen de cursus aardig zelfstandig doen. Eisen zijn duidelijk. De cursus sluit goed aan bij wat kinderen aankunnen. Niet te lange... Duidelijke cursus. Fijn dat de boeken per 2 weken komen. Kinderen kunnen de cursus aardig zelfstandig doen. Eisen zijn duidelijk. De cursus sluit goed aan bij wat kinderen aankunnen. Niet te lange lessen.

Mijn zoon heeft veel geleerd tijdens de typecursus. Hij kan goed typen nu. Op het laatst vond hij het wel moeilijk om de discipline vol te houden om te blijven oefenen, maar met wat steun van ons is... Mijn zoon heeft veel geleerd tijdens de typecursus. Hij kan goed typen nu. Op het laatst vond hij het wel moeilijk om de discipline vol te houden om te blijven oefenen, maar met wat steun van ons is dat uiteindelijk gelukt. Hij heeft de cursus prima , inclusief eindtoets , goed doorlopen. Wij zijn tevreden met het resultaat. De lengte van de cursus is wel wat te lang.

Heel goed . en leuk
Het was te doen voor hem.

Erika Hakkers

Positieve ervaring gehad met Pica.
Post was elke week opt ijd waardoor Kim goed haar ritme kon handhaven.
Positieve ervaring gehad met Pica.
Post was elke week opt ijd waardoor Kim goed haar ritme kon handhaven.
Wel vond ik de reacties niet persoonlijk. In mijn eigen ogen waren het standaard verhaaltjes wat op elk kind kan slaan.
Je merkt het vooral doordat Kim een keer extra moest oefenen met iets maar er werd nooit meer nagevraagd.
Dat is niet erg persoonlijk.

Erg leuk. Enthousiast. Leuk. Betrouwbaar.

Prima, goede begeleiding op afstand.