Meijer

Ik vind het een cursus met 'afstand', ze leren wel typen maar de juiste vaardigheden vind ik minimaal

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw tips en adviezen. Hier gaan we zeker mee aan de slag. Wat jammer dat de vaardigheid van Elsemarije iets is teruggezakt. Mede door suggesties van andere ouders zijn wij reeds bezig... Bedankt voor uw tips en adviezen. Hier gaan we zeker mee aan de slag. Wat jammer dat de vaardigheid van Elsemarije iets is teruggezakt. Mede door suggesties van andere ouders zijn wij reeds bezig met het ontwikkelen van herhalingslessen na de cursus, zodat kinderen hun pas aangeleerde vaardigheid kunnen bijhouden en verder ontwikkelen.

Linda karreman

Deze type circus als zeer kindvriendelijk ervaren. Betwijfel alleen of 8 jaar ( net als mijn zoon) niet te jong is om de circus te doen. Hij heeft het moeiteloos( bijna dan) gedaan, maar is na het... Deze type circus als zeer kindvriendelijk ervaren. Betwijfel alleen of 8 jaar ( net als mijn zoon) niet te jong is om de circus te doen. Hij heeft het moeiteloos( bijna dan) gedaan, maar is na het behalen van diploma niet actief in typen. Moet dan ook echt met hem gaan zitten om het bij te houden. Waar ik niet echt zin in hebben! Zitten ze in groep 7 of 8 dan zullen zij vaker met het toetsenbord voor school bezig zijn. Al met al natuurlijk super blij met zijn diploma.

Otto reddering

Fijne cursus voor onze zoon.

Erik de Kunder

Zeer leerzame cursus. Spelenderwijs leren typen. Onze hypermobile zoon kan met dit diploma op school typen ipv schrijven wat een veel betere houding voor hem is.

Janine Schurink

Mooie type cursus

E. Bouman

We hebben goede ervaring met Pica.

M. Wijn-Bouma

Kind vond de cursus erg leuk, alleen het eind is lastig om de motivatie hoog te houden.

Frielinck

In het begin ging het goed,maar voor mijn dochter van toen 9 duurde het te lang,terwijl mijn zoon van toen 11 het van begin tot eind toch wel gemotiveerd was,ik zou een kind niet te vroeg aan de... In het begin ging het goed,maar voor mijn dochter van toen 9 duurde het te lang,terwijl mijn zoon van toen 11 het van begin tot eind toch wel gemotiveerd was,ik zou een kind niet te vroeg aan de cursus laten beginnen,ik denk vanaf groep 6

Han Verkerk

Prima cursus. Onze zoon Rutger heeft deze curus destijds ook gevolgd op aanraden van de basisschool. Beiden hebben er nu dagelijks profijt van. Tijdens de cursus kreeg onze dochter een aanrijding... Prima cursus. Onze zoon Rutger heeft deze curus destijds ook gevolgd op aanraden van de basisschool. Beiden hebben er nu dagelijks profijt van. Tijdens de cursus kreeg onze dochter een aanrijding waarbij zij gewond raakte. De cursus kon uitgesteld worden en Juliette kreeg zelfs een kaartje van Pica. Klasse.

A, Wevers

Leuke cursus waarin ze in korte tijd op een leuke manier goed leren typen. De tijd die ze er in moeten steken per week is zeker niet te lang waardoor ze er lol in houden.