P. Fennema

Onze dochter deed uit zichzelf ijverig haar typewerk, ze vond het over het algemeen leuk om te doen en zag ook het positieve resultaat zelf groeien

M. Meurink-Overduin

Ik vond het een goede cursus voor mijn zoon.

Suzanne Bouw

Onze zoon ging vlot door de stof heen, alles was duidelijk en goed aangegeven. Onze zoon had er veel plezier van!

Paul Marinissen

Mijn drie kinderen hebben alledrie blind leren typen met Pica. Het is leuk voor kinderen om het systeem van PICA te gebruiken.

Marja Gille

Leuke typecursus, 15 minuten per dag was precies genoeg voor Gijs

Jacqueline de bruin

De lessen zijn goed opgebouwd en qua hoeveelheid goed te doen,verder fijn om voor de start een mondelinge uitleg te krijgen hoe het systeem werkt

Ingrid

Goed. Moeilijk. Duidelijk uitgelegd. Handig voor de toekomst. Soms iets te moeilijk maar zie verder.
Soms te weinig tips. Goed van de verschillende niveau's.

Keunen

Onze zoon heeft het typen onder de knie, dus de doelstelling is gehaald.
Cursusmateriaal was duidelijk, nieuw lesmateriaal altijd keurig op tijd.
Prima cursus.

J. Anthonissen

Op zich goed, motivatie kind wordt na tegen het eind aan stuk minder. Contact met lerares werdt toen ook minder terwijl het dan juist belangrijk is dat ze meer gemotiveerd worden. Controle van ouder... Op zich goed, motivatie kind wordt na tegen het eind aan stuk minder. Contact met lerares werdt toen ook minder terwijl het dan juist belangrijk is dat ze meer gemotiveerd worden. Controle van ouder is wel belangrijk want het is geen waterdicht systeem. Kinderen kunnen zelf fouten verbeteren.

Marietta Willems

Marietta heeft de cursus met heel veel plezier gevolgd & geslaagd.
Zelf vondt ik het mailcontact & en contact met Sandra erg leuk voor Marietta