Legel

Leuke cursus, maar het duurt erg lang. In het begin was ze erg fanatiek, en na een paar weken was het zuchten en steunen. Soms moeilijk te combineren met school.

M.G.M. Goes-Hoogeveen

Prima cursus, duurde wel lang

K van Zaanen

Er lag een enorme druk op ons als ouders om te zorgen dat onze dochter dagelijks met typen bezig was. Wij hebben echte begeleiding gemist zij kreeg gestandariseerd antwoord als zij haar toets had... Er lag een enorme druk op ons als ouders om te zorgen dat onze dochter dagelijks met typen bezig was. Wij hebben echte begeleiding gemist zij kreeg gestandariseerd antwoord als zij haar toets had gehaald of iets moest herhalen.Er is tussentijds nooit aan ons als ouders gevraagd hoe het ging.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten en tips. Wij gaan hier zeker mee aan de slag. Wij waarderen de feedback van ouders zeer.

Erika de Vries

Het was een prima curcus voor Noa.Ze kon op haar tempo de curcus doen.
1 keer was het te veel en hebben we het 2 weken uitgesteld.\

Marga van Dijk

De cursus is concreet, duidelijk en roept weinig vragen op. Voor mijn dochter die van zichzelf veel discipline heeft is deze cursus geschikt. Het resultaat is dat zij echt blind kan typen en ook nog... De cursus is concreet, duidelijk en roept weinig vragen op. Voor mijn dochter die van zichzelf veel discipline heeft is deze cursus geschikt. Het resultaat is dat zij echt blind kan typen en ook nog veel heeft opgepikt van word.

wenke vd Gugten

Ik ben heel erg tevreden en raad het iedereen aan.

Petra Hogendoorn

Het was prima te doen. Ze vond het ook wel leuk

Arina

Netjes verlopen, als er vragen waren werd er meteen op gereageerd.