W Pool

Wat ons goed is bevallen is dat je de tijd zelf kan invullen en zo voor het kind
de om de les te moeten doen gemakkelijker ging.
Je kan elk tijdsip van de dag de toets doen...
de om de les te moeten doen gemakkelijker ging.
Je kan elk tijdsip van de dag de toets doen zodra het jou maar uit komt.

Het gemak dat je het zelf thuis kan doen is ons ook goed bevallen zodat je niet iedre keer weer ergens naar toe moet met het kind.

Wat ons betreft zou ik het andere ouders ook aan raden om het zo te doen.

Agnita Rolleman

Leuk? kindvriendelijk? origineel, professioneel. prima!

Goedbloed

Prima methode, iets speelser zou mogen.

Karina Burger

Leuke cursus,maar wel een vast tijdstip afspreken, bijvoorbeeld na het eten om
het te doen.

sandra

Prima, maar mede ook doordat Luuk keurig elke dag uit zichzelf ging typen

m. smits

Makkelijk, je hoeft er niet voor van huis. leerzaam. goed te doen wat betreft huiswerk.(niet te veel, niet te weinig.

christina schieven

Mijn ervaring is met veel plezier

A.kerkstra

Doordat er geen lessen gevolgd worden, moeten kinderen zeeeeeer gemotiveerd zijn om op deze manier typeles te volgen. Ruben was dat duidelijk niet. Hij heeft zijn diploma gehaald, maar slechte... Doordat er geen lessen gevolgd worden, moeten kinderen zeeeeeer gemotiveerd zijn om op deze manier typeles te volgen. Ruben was dat duidelijk niet. Hij heeft zijn diploma gehaald, maar slechte vaardigheden. Liever klassikaal!!

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Een klassikale cursus en een cursus op afstand zijn moeilijk met elkaar te vergelijken en bieden beiden voordelen. Waar bij klassikaal les het persoonlijke contact wellicht... Bedankt voor uw feedback. Een klassikale cursus en een cursus op afstand zijn moeilijk met elkaar te vergelijken en bieden beiden voordelen. Waar bij klassikaal les het persoonlijke contact wellicht sterker is, heeft een thuiscursus als grote voordelen dat het flexibel is, vaak beter in te passen is met andere activiteiten en de cursus op het eigen tempo gevolgd kan worden. Omdat wij de waarde van het persoonlijke contact inzien, werken wij met vaste begeleidsters die de kinderen motiveren en bijstaan waar nodig. Echte juffen dus die het werk van de kinderen nakijken en met wie de kinderen ook echt kunnen bellen en mailen. Wij begrijpen echter ook dat ieder kind anders is en dat bij het ene kind een thuiscursus geschikter is en bij de ander klassikale les.