Sysling

Na aanmelding duurde het een hele tijd voordat er contact was. Ik heb dus eerst via school, daarna via website aangevraagd. Na het eerste contact en bezoek is de cursus wel snel gestart. Mijn... Na aanmelding duurde het een hele tijd voordat er contact was. Ik heb dus eerst via school, daarna via website aangevraagd. Na het eerste contact en bezoek is de cursus wel snel gestart. Mijn dochter heeft binnen de normale tijd typen geleerd. Netjes, normaal en met redelijk plezier.

Mirella Christiaens

Juup vond het erg leuk om te doen

F. van Tongeren

Leuk materiaal. De begeleidende brief met o.a. Mopjes werd als eerste gelezen. Goed dat er veel herhaling in de cursus zit.

de Vries

Duidelijk, op kind aansluitend; vriendelijke assistentie .

Laura Smits

We hebben een goede ervaring met pica. Onze zoon vond het ook altijd leuk om te doen en keek elke keer uit naar de post met de volgende "opdrachten" .

R. Zandstra

Intensieve cursus omdat je er bijna iedere dag mee bezig bent. Is wel eens lastig als een kind er bijna tegenop gaat zien. uiteindelijk een kind wat goed kan typen en achteraf toch wel blij is de... Intensieve cursus omdat je er bijna iedere dag mee bezig bent. Is wel eens lastig als een kind er bijna tegenop gaat zien. uiteindelijk een kind wat goed kan typen en achteraf toch wel blij is de cursus gevolgd te hebben. Gelukkig

Caroline van Egmond

Ideale manier om de kinderen al jong hun typdiploma te laten halen.

R. van der Hoeven

De cursus is top

Loes Breedveld

Peter heeft de cursus snel gedaan, in 7 maanden. Maar het was wel moeilijk hem te motiveren. In het begin vond hij het gewoon te saai, en later bij de snelheidstoetsen had hij last van een soort... Peter heeft de cursus snel gedaan, in 7 maanden. Maar het was wel moeilijk hem te motiveren. In het begin vond hij het gewoon te saai, en later bij de snelheidstoetsen had hij last van een soort faalangst. Ik heb dus veel energie moeten steken in de motivatie; veel praten, belonen, dreigen... Maar achteraf zeer de moeite waard. Hij typt als de beste. En hij heeft hopelijk ook geleerd om door te zetten, ook al vindt hij het saai.