Marjan Peeters

Fijne opbouw en de kinderen gaan snel vooruit!

Ruud van Ommen

Mijn dochter van destijds 8 jaar heeft de basiscurus gevolgd.

Jmh Basten

Een frisse, gebruiks- en kindvriendelijke cursus

Dorschu

Duidelijk en eenvoudig

Wessel Pos

Goed, inmiddels volgt het 4e kind uit ons gezin de typcursus van Pica. Het mag duidelijk zijn dat onze ervaring met Pica goed is.

Henco Wilbrink

Het was een leuke cursus.

Mourik

Een prettige, duidelijke cursus.

Norbert de Bruin

Leuke leerzame cursus

Middendorp

Kan beter, achteraf kan ik stellen dat ik 8 jaar te jong vindt. Concentratievermogen, doorzettingsvermogen etc nog onvoldoende voor dagelijkse oefeningen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten en tips. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode, zeker voor jonge kinderen. Om een goede typevaardigheid... Bedankt voor uw aandachtspunten en tips. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode, zeker voor jonge kinderen. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er echter veelvuldig worden geoefend. Hierbij is vooral regelmatig oefenen belangrijk. Niet alle kinderen zullen gedurende de gehele cursus hetzelfde enthousiasme kunnen vasthouden als tijdens het begin van de cursus. Wij proberen dit zoveel mogelijk te ondervangen door lesmateriaal aan te bieden dat aansluit bij de belevingswereld van de kinderen, er steeds nieuwe dingen bij te leren en motiverende berichtjes te sturen.