J. van Geest

Degelijke cursus. Zit goed in elkaar qua ritme, vijf dagen typen, in het weekend niet en de druk achter de deur dat het huiswerk extern wordt nagekeken.

In vergelijking met andere...

In vergelijking met andere cursussen is het wel vrij saai voor kinderen.

Hegeman

Duidelijke cursus. Wel eentonig voor kind in vergelijking met Loi

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten en tips. Wij stellen de feedback van onze klanten zeer op prijs en hopen daarmee onze dienstverlening en cursussen nog verder te verbeteren.

Claudia de vries

Duidelijke info en uitleg voor kinderen,
Heel leuk om te doen ook nog wel voor volwassenen

B. Bakker

De cursus is over het algemeen niet uitdagend genoeg. De oefeningen zijn soms te simpel en langdradig.

A. van Velzen

Super goede cursus

Wilma Beekman

Leuke en duidelijke cursus.

d.w. jansen

Joshua had geen moeite met de cursus dat was prettig omdat hij autistisch is mag hij niet te zwaar belast worden en daar werd voldoende rekening mee gehouden.

Van Nierop

Zijn er zeer tevreden over

Mara van Gils

Onze ervaring met Pica is heel goed, goede en leuke lesstof, goede begeleiding via internet. Duidelijke uitleg van alles, met name ook het persoonlijke intakegesprek hebben we als heel prettig... Onze ervaring met Pica is heel goed, goede en leuke lesstof, goede begeleiding via internet. Duidelijke uitleg van alles, met name ook het persoonlijke intakegesprek hebben we als heel prettig ervaren.