Francis Melissen

Was goed zelfstandig te volgen! Ik heb het aanbevolen aan een collega en inmiddels is haar zoon ook bijna klaar met de cursus. Ook zij is erg tevreden!

deeben

Positief, niet te complex en goed te volgen voor ons kind

Helene van Lammeren

De typecursus was erg leuk en ook erg goed.

Verrijn Stuart

Leuke typecursus, goed behapbaar

Gosse Adema

Bente heeft in ongeveer een half jaar leren blind-typen. Na een jaar typt ze nog steeds blind, zonder er bij na te denken waar de toetsen staan.
Hierdoor gaat het maken van werkstukken op de...
Hierdoor gaat het maken van werkstukken op de computer sneller, en ook het overhoren van woordjes via de computer gaat sneller dan schrijven.

bergeijk

Linda heeft het zeer consequent gedaan dat vindt ik zeer knap van haar de coach was minimaal de cursus was leuk

Marcia

Een goede cursus! Heel duidelijk voor kinderen met een mooi resultaat!

Bianca Dijkmans

Ik vond het een goede cursus. Het vraagt wel tijd van het kind 5 dagen per week wat soms wel eens moeilijk is te combineren met school, huiswerk en vrije tijd. Ik vind de prijs wel aan de hoge kant... Ik vond het een goede cursus. Het vraagt wel tijd van het kind 5 dagen per week wat soms wel eens moeilijk is te combineren met school, huiswerk en vrije tijd. Ik vind de prijs wel aan de hoge kant maar omdat ik het belangrijk vind voor mijn kind om blind typen te leren heb ik het wel gedaan.

Liesbeth van Putten

Het was soms moeilijk Wouter temotiveren, misschien ook door zijn nog jonge leeftijd. Hij heeft ook veel spelling geleerd dankzij de typecursus, maar had zelf ook al een aardige basis. Dit is denk... Het was soms moeilijk Wouter temotiveren, misschien ook door zijn nog jonge leeftijd. Hij heeft ook veel spelling geleerd dankzij de typecursus, maar had zelf ook al een aardige basis. Dit is denk ik wel belangrijk, wanneer je aan de cursus begint.

Mariska Vermeulen

De lessen per dag waren heel goed te doen, (niet al te veel tijd). De tips over juiste houding e.d. spraken mij heel erg aan. Zo ook de conventionele leermethode.