h kannekens

Fijne cursus, leuk materiaal, door korte lessen goed vol te houden door de kinderen

Astrid schilders

Wesley heeft de cursus met veel plezier gemaakt.Iedere dag als hij uit school kwam ging hij met plezier type!!Echt heel fijn en niet te vergeten de spelletjes waren een leuke uitdaging.

Flipsen

Ervaring was goed omdat Jeroen er goed mee uit de voeten kon. De persoonlijkheid van de reacties op ingezonden huiswerk vond ik minder als dat ik me er van voorgesteld had n.a.v. het intake-gesprek.

WG van den Hardenberg

Wij vonden het fijn dat het thuis kan. Zodat het kind het kan doen in zijn/haar eigen tijd.

A.M.Stol-Okkes

Prima onze kinderen vonden het leuk om deel te nemen.

Nella de Boer

We hebben positieve ervaringen met de cursus. Bob ging snel vooruit. En dit motiveerde hem zeer. Als ouder is het wel een flinke investering, omdat mijn ervaring is dat je er als ouder naast moet... We hebben positieve ervaringen met de cursus. Bob ging snel vooruit. En dit motiveerde hem zeer. Als ouder is het wel een flinke investering, omdat mijn ervaring is dat je er als ouder naast moet zitten voor het beste resultaat. Ok omdat (bij Bob) de motivatie af en toe wegzakte.

A. Vermeulen

Prima cursus. Goed op zelfstandig te doen. Hulp is aanwezig maar eigenlijk niet nodig.

G van Beek

Prima. Alle sets waren telkens goed op tijd. ook wanneer je via Internet contact legde werd er goed gereageerd

Ali de Vries

Een speelse manier van leren typen en het gevoel voor het kind dat ze toch persoonlijk wordt gevold door een begeleider.

Marijke Willemsen

Goede cursus, we zijn tevreden over de resultaten behaald door onze dochter, onze zoon had minder tijd en heeft niet genoeg geoefend. Bij uitstek geschikt voor de lagere school, in de onderbouw van... Goede cursus, we zijn tevreden over de resultaten behaald door onze dochter, onze zoon had minder tijd en heeft niet genoeg geoefend. Bij uitstek geschikt voor de lagere school, in de onderbouw van de middelbare school is het al snel te druk.