mohamed zaraoui

Mijn kind heeft die cursus gedaan en hij kan nu zonder te kijken typen en dat vind ik heel goed

M. Veenstra

Prima, vooral omdat het thuis kon

G. Rompelberg

Na onze oudste zoon heeft ook onze jongste zoon bij Pica zijn typediploma gehaald. Iedere week door het uitnodigende lesmateriaal en de terugkoppeling gemotiveerd om de volgende les te maken.

suzanne groenewold

Heel nuttig om blind te kunnen typen; daarom hebben we nu een tweede kind aangemeld voor de typecursus.

M. Korpershoek

Goede cursus, materialen altijd op tijd binnen. Punten sparen om spelletjes te doen werkt motiverend.

Laan

Afspraken worden nagekomen. Documentatie is er op tijd en antwoorden van onze dochter werden ook snel beantwoord. Ze heeft er veel van geleerd. En typt nog steeds er goed (en snel).

LM

Niet prettig

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten en tips. Wij gaan hier zeker mee aan de slag. Wij waarderen de feedback van ouders zeer.

X

Willemijn kan nu goed typen en heeft veel plezier van de cursus gehad. Zat ze eerst naar de letters te zoeken, nu typt ze blind als ze bijv. met haar werkstuk bezig.

Tom Hoekstra

Positief. Samen met mijn dochter heb ik (vijftien jaar werkzaam in de ict..) de cursus. Dit samen optrekken werkte erg stimulerend.

C. Cense

Cusus zat goed in elkaar, maar was voor mijn dochter te weinig motiverend.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Wij hebben onlangs de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd, zodat de lessen beter aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen. Daarnaast zijn wij, mede... Bedankt voor uw feedback. Wij hebben onlangs de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd, zodat de lessen beter aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen. Daarnaast zijn wij, mede door de feedback van oud-cursisten, reeds bezig om extra oefenteksten te ontwikkelen. Dit speciaal voor kinderen die iets meer moeite hebben om de snelheid te halen.