Fam. Vd Mel

Het is ons niet helemaal meegevallen. Onze dochter kan nu typen, maar lang niet zo goed en snel als onze oudste dochter die een cursus op locatie heeft gedaan.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Een klassikale cursus en een cursus op afstand zijn moeilijk met elkaar te vergelijken en bieden beiden voordelen. Waar bij klassikaal les het persoonlijke contact wellicht... Bedankt voor uw feedback. Een klassikale cursus en een cursus op afstand zijn moeilijk met elkaar te vergelijken en bieden beiden voordelen. Waar bij klassikaal les het persoonlijke contact wellicht sterker is, heeft een thuiscursus als grote voordelen dat het flexibel is, vaak beter in te passen is met andere activiteiten en de cursus op het eigen tempo gevolgd kan worden. Omdat wij de waarde van het persoonlijke contact inzien, werken wij met vaste begeleidsters die de kinderen motiveren en bijstaan waar nodig. Echte juffen dus die het werk van de kinderen nakijken en met wie de kinderen ook echt kunnen bellen en mailen. Wij begrijpen echter ook dat ieder kind anders is en dat bij het ene kind een thuiscursus geschikter is en bij de ander klassikale les. Het idee van telefonisch contact aan het begin van de cursus staat ons zeker aan. Bedankt voor de suggestie.

Claudia Gerritse

Ik ben tevreden met alles.

saskia peroti

Positieve ervaring snel resultaat zichtbaar.

Y. Visser

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Omdat wij ook hebben gemerkt dat sommige onderwerpen en lessen wellicht iets te zwaar waren voor de cursisten, hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar... Bedankt voor uw feedback. Omdat wij ook hebben gemerkt dat sommige onderwerpen en lessen wellicht iets te zwaar waren voor de cursisten, hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd, waardoor alles nu beter aansluit op de belevingswereld van de kinderen.

claire

Zeer leuke en goede manier, Dochter heeft het met veel plezier gedaan.

saskia verdaasdonk

Goede typecursus voor deze leeftijdsgroep

kok

Mooie map, helder stappen, duidelijk

Broers

Een goede cursus alhoewel deze meer tijd in beslag nam dan wij hadden verwacht.
Een goede cursus alhoewel deze meer tijd in beslag nam dan wij hadden verwacht.
Dit kwam met name omdat onze dochter het typen snel zat was. Wij bleven haar echter wel motiveren en dat heeft toch resultaat gehad.

M. van Dijken

Goede cursus, cursus is te overzien. Korte leerzame lessen. Leuke motiverende reacties van de juf.

susanne pijpers

Prima gegaan. Als er om uitstel werd gevraagd was dat totaal geen probleem. Onze zoon heeft het op zijn eigen tempo kunnen halen, wat thuis dan ook geen stress gaf. Hij is er trots op dat hij het... Prima gegaan. Als er om uitstel werd gevraagd was dat totaal geen probleem. Onze zoon heeft het op zijn eigen tempo kunnen halen, wat thuis dan ook geen stress gaf. Hij is er trots op dat hij het heeft gehaald.