anja de haas

Onze oudste dochter heeft les gehad 1x per week onze middelste en jongste dochter hebben via pica hun type diploma gehaald toch kan onze oudste dochter het snelste typen het kan natuurlijk ook aan... Onze oudste dochter heeft les gehad 1x per week onze middelste en jongste dochter hebben via pica hun type diploma gehaald toch kan onze oudste dochter het snelste typen het kan natuurlijk ook aan het kind liggen maar mijn voor keur gaat hier toch nog steeds naar uit

Yvonne Gort

Onze dochter is best wel zelfstandig en dan is het een goede keuze om deze cursus te doen.
Ze moeten wel 5 x per week oefenen maar dat is bij elke cursus het geval.
Is je kind echter...
Ze moeten wel 5 x per week oefenen maar dat is bij elke cursus het geval.
Is je kind echter niet zelfstandig dan kan er beter voor een cursus gekozen worden waarbij een kind elke week les heeft en oefeningen mee naar huis krijgt.

sandra

Onze dochter heeft met plezier deze cursus gevolgd, alleen de laatste paar lessen verliepen wat raar, de computer gaf fouten aan die ze niet had gemaakt.

Ferry

De begeleiding door de vaste 'juf' vond ze leuk en waardevol. Verder is onze dochter wel een doorzetter en was ze pas tevreden als ze een redelijke score had gehaald maar dat was soms ook wel... De begeleiding door de vaste 'juf' vond ze leuk en waardevol. Verder is onze dochter wel een doorzetter en was ze pas tevreden als ze een redelijke score had gehaald maar dat was soms ook wel frustrerend omdat ze kon blijven proberen. Misschien een idee om bv na 3 pogingen de test even voor bv 15 minuten niet mogelijk te maken. Want vaak zeiden we dat zelf wel maar de kinderen kunnen goed zelfstandig aan de cursus werken en dan heb je het niet altijd in de gaten. Verder goede cursus, onze jongste dochter mag volgend jaar de cursus doen.

M. Solter

Fijne cursus, goede begeleiding. Kind wordt op afstand door mailtjes goed gemotiveerd.

Bols

Prima cursus methode terugkoppeling online is top

anita hogeboom

Goede opzet van de te leren stof. Duidelijk en overzichtelijk