N van Uffelen zwaga

Prettig systeem motiverend , positief kritisch duidelijk persoonlijke feedback

Wilma Schaapman

Goede, degelijke typecursus waarbij de dagelijkse inspanning passend is voor de leeftijd. Marinda had haar les soms voor schooltijd al af (was ook erg gemotiveerd). Verbazingwekkend hoe snel een... Goede, degelijke typecursus waarbij de dagelijkse inspanning passend is voor de leeftijd. Marinda had haar les soms voor schooltijd al af (was ook erg gemotiveerd). Verbazingwekkend hoe snel een kind van 8 leert typen (en het ook nog steeds kan :-)

Thea van de Wetering

Een goede cursus die je op je eigen tempo kan doen

Sanne buurman 9 jaar

Voor een kind een saaie cursus heb veel achter haar kont aan moeten zitten om de cursus goed af te ronden.

moeder Bram

Het was een goede cursus

Klarinda van Tilburg

Goede cursus met goed resultaat!

Yung

In een heel korte periode is ze veel vooruitgegaan en heeft haar diploma gehaald. En ze heeft veel geleerd.

Sikkes

Duidelijk en goede cursus

M. van Gassen

Prettig met goed resultaat

marjanne

Mijn ervaring is slecht, het was absoluut geen 200euro waard!!

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het verloop van de cursus. U geeft aan dat uw dochter bijna een uur per dag achter de computer zat. Ieder kind is... Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het verloop van de cursus. U geeft aan dat uw dochter bijna een uur per dag achter de computer zat. Ieder kind is verschillend en het ene kind zal er ook iets langer over doen dan het andere. Een uur achter elkaar oefenen per dag is te lang voor een kind om geconcentreerd te blijven. Indien u reeds tijdens de cursus contact met ons had opgenomen, dan hadden wij u kunnen adviseren en een passende oplossing kunnen vinden. Daarnaast schrijft u dat uw dochter positieve berichten ontving op slechte toetsen. We hebben het dossier nogmaals bekeken, maar uw dochter heeft keurige toetsen ingestuurd. Op de toetsen die zij iets slechter heeft gemaakt, hebben wij passend gereageerd met uitleg en tips. Uw dochter kan trots zijn op het uitstekende resultaat dat zij aan het einde van de cursus heeft behaald.