Ulrike Schmdit

Prima cursus. We hebben op basis van deze ervaring ook onze jongere zoon opgegeven.

N. Holtman

In alle vrijheid typen leren. Er staat geen druk achter, je kunt lessen uitstellen en de lessen zijn duidelijk.

marjolein benschop

Redelijk

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback op onze cursus. We vinden het spijtig om te horen dat uw dochter niet meer netjes met 10 vingers typt. Het idee van herhalingslessen na de cursus spreekt ons zeker aan.... Bedankt voor uw feedback op onze cursus. We vinden het spijtig om te horen dat uw dochter niet meer netjes met 10 vingers typt. Het idee van herhalingslessen na de cursus spreekt ons zeker aan. Bedankt voor de suggestie. Dit is wellicht iets om in de toekomst verder uit te werken.

Helen Albers

Goede cursus, duidelijk opgezet. Wel prijzig

Anne den Herder

Prima, ging goed, goede opbouw, leuke teksten

Mw. Karakaya

Cursus is heel leerzaam en je kunt het tempo zelf bepalen wat prettig is. Controle van het huiswerk mag wel sneller. Mogelijkheid bieden aan de ouders ook telefonisch contact te hebben met de leraar... Cursus is heel leerzaam en je kunt het tempo zelf bepalen wat prettig is. Controle van het huiswerk mag wel sneller. Mogelijkheid bieden aan de ouders ook telefonisch contact te hebben met de leraar die je is toegewezen. Zeker wanneer er opnerkingen zijn over de opdracht(en).
Verder een prima cursus!

Nadine

Mijn ervaring is goed. Het motiveert om te gaan typen. De lessen zijn leuk gemaakt en erg duidelijk. Snelle reactie van Pica met vragen en toetsen.

Riemersma

Eerlijk gezegd valt het ons tegen, Annefleur heeft dan wel haar diploma gehaald, ze typt niet met 10 vingers blind, en dat vind ik jammer.

Reactie Picatypen:

We hebben naar aanleiding van deze feedback contact met de familie opgenomen. Annefleur kan door de typecursus nu heel erg snel typen, maar typt helaas niet met alle tien de vingers. We hebben de... We hebben naar aanleiding van deze feedback contact met de familie opgenomen. Annefleur kan door de typecursus nu heel erg snel typen, maar typt helaas niet met alle tien de vingers. We hebben de situatie uitgebreid besproken, met de familie een regeling getroffen en het geheel op een prettige manier afgerond.