Yvonne van Lent

Ik vind de typecursus goed verzorgd, maar zeer vrijblijvend om te doen en duur voor wat je ervoor krijgt.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback over de cursus van uw dochter. Wij weten dat wij aan de bovenkant van de markt zitten met onze cursusprijzen. Waar veel andere typecursussen echter volledig geautomatiseerd... Bedankt voor uw feedback over de cursus van uw dochter. Wij weten dat wij aan de bovenkant van de markt zitten met onze cursusprijzen. Waar veel andere typecursussen echter volledig geautomatiseerd en computergestuurd zijn, werken wij met echte juffen die de kinderen begeleiden en helpen tijdens de cursus. Ook kennen onze cursussen geen einddatum en zullen wij, totdat het diploma is gehaald, onze diensten blijven leveren. Uw dochter heeft intensief contact gehad met haar persoonlijke begeleidster en heeft ook keurig volgens plan de lessen gemaakt. Hierdoor hoefden wij uw dochter niet regelmatig aan te sporen om de cursus af te ronden. Wellicht heeft u dit ervaren als vrijblijvend. Uw dochter kan trots zijn op het uitstekende eindresultaat dat zij heeft behaald.

Sandra Overgoor-Remmig

Leuke cursus, duidelijk, onze dochter deed het elke dag met plezier.

A. Van Blokland

Prima Instituut! Begeleiding is ondersteunend en stimulerend.

Dorine

Leuke vorm van leren voor de kinderen. Duidelijk en stimulerend. Ook doordat ze snel resultaat hebben van het leren typen.

Wendy van Holland

Het was erg leuk en zeer gericht op kinderen!

Ria WInterman

Redelijk; o.i. is de check op het werkelijk vorderen van de vaardigheid via de online-omgeving te weinig, waardoor het voor ons nodig was (ligt ook aan Veerle) in de eindfase behoorlijk te moeten... Redelijk; o.i. is de check op het werkelijk vorderen van de vaardigheid via de online-omgeving te weinig, waardoor het voor ons nodig was (ligt ook aan Veerle) in de eindfase behoorlijk te moeten bijsturen. Ivm het niet hoeven opslaan van oefeningen ook voor ons als ouders niet altijd te checken.

Lianne Salden

Zeer positieve ervaring. We vonden de start van de cursus pittig voor een kind. Toch blijkt de opzet van de cursus te werken. Ons zoon was zeer gemotiveerd en het heeft ons verbaasd dat hij... Zeer positieve ervaring. We vonden de start van de cursus pittig voor een kind. Toch blijkt de opzet van de cursus te werken. Ons zoon was zeer gemotiveerd en het heeft ons verbaasd dat hij wekelijks trouw zijn lessen doorliep. Hij kan nu enorm snel en foutloos blind typen hetgeen hem in de toekomst alleen maar ten voordele zal zijn. Alle lof voor uw instituut.

Nico

Cursus inhoud etc is op zich oké. Ik ben echter van mening dat de cursus niet meer gegeven moet worden aan leerlingen van groep 5. Er is hierdoor een groot 'gat' tussen de opleiding en het... Cursus inhoud etc is op zich oké. Ik ben echter van mening dat de cursus niet meer gegeven moet worden aan leerlingen van groep 5. Er is hierdoor een groot 'gat' tussen de opleiding en het daadwerkelijk intensief gebruiken van de computer.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Kinderen uit groep 5 zullen de computer waarschijnlijk minder intensief gebruiken dan iets oudere kinderen. Steeds meer scholen gebruiken echter ook in de middenbouw vaker... Bedankt voor uw feedback. Kinderen uit groep 5 zullen de computer waarschijnlijk minder intensief gebruiken dan iets oudere kinderen. Steeds meer scholen gebruiken echter ook in de middenbouw vaker de computer als leermiddel. En dit is een ontwikkeling die zich verder zal uitbreiden. Typen is een vaardigheid voor het leven. Ook als uw zoon zijn typevaardigheid een tijdje niet gebruikt, zal hij als hij het weer oppakt, snel weer op zijn oude niveau zitten. Bij intensief gebruik zal zijn vaardigheid zelfs verder verbeteren.