Baumans

Wij hebben de cursus als zeer positief ervaren.
We konden altijd bij de lerares terecht. Of het nu was voor een vraag of voor het verschuiven van een les.
Kortom...zeer tevreden!

hans carras

Leuke manier van leren typen. Vergt wel zeer veel zelfdisipline.

Anja den Hollander

Nathalie heeft over het algemeen met plezier getypt.

Bibi van der Tempel

Uitstekende cursus!

P

Cursus oké
Dochter werd in de loop van de tijd minder gemotiveerd, tot eind in zicht kwam.

Rositha

Een prima cursus die goed te doen is als het bijgehouden wordt. Ralph begon heel gemotiveerd maar dat verdween gedurende de cursus. Uiteindelijk heeft ie het volbracht en is geslaagd. Dagelijks... Een prima cursus die goed te doen is als het bijgehouden wordt. Ralph begon heel gemotiveerd maar dat verdween gedurende de cursus. Uiteindelijk heeft ie het volbracht en is geslaagd. Dagelijks heeft hij er nu plezier van.

Tanja Guiaux

Mijn zoon vond de lessen al snel saai, weinig interactief en vooral niet 'spannend'. De lessen en teksten spraken hem weinig aan. Het dagelijks typen was soms acht lastig, het heeft heel wat strijd... Mijn zoon vond de lessen al snel saai, weinig interactief en vooral niet 'spannend'. De lessen en teksten spraken hem weinig aan. Het dagelijks typen was soms acht lastig, het heeft heel wat strijd opgeleverd. Maar nu hij zijn diploma heeft is hij wel blij dat hij (en wij) heeft doorgezet.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Sinds begin dit schooljaar hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd, zodat de lessen beter aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen.... Bedankt voor uw feedback. Sinds begin dit schooljaar hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd, zodat de lessen beter aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen. Daarnaast zijn wij, mede door de feedback van oud-cursisten, reeds bezig om extra oefenteksten te ontwikkelen. Dit speciaal voor kinderen die iets meer moeite hebben om de snelheid te halen.

Mevr Schutte

Duidelijke lessen, goed contact met docent. Het was alleen erg frustrerend voor Naomi dat zij 3 keer het examen moest doen omdat ze wel binnen de tijd zat maar te veel fouten. En wanneer zij de... Duidelijke lessen, goed contact met docent. Het was alleen erg frustrerend voor Naomi dat zij 3 keer het examen moest doen omdat ze wel binnen de tijd zat maar te veel fouten. En wanneer zij de tijd nam was het typen foutloos maar was, maar dan te veel fouten had. Naomi had hier veel moeite mee, werken onder tijdsdruk en ook nog een minimaal aantal fouten te halen.