Jaru

Het kost wat tijd en inspanning maar dan heb je als kind ook wat!

J. Slagter

Leuk om via internet zelf te kunnen leren!

Gokce

Begin van typecursus vond ze het leuk. Daarna duurde het lang en wilde niet meer. Ik vond het te lang.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. De cursussen duren 20 lesweken, maar hoe lang een cursist erover doet is afhankelijk van de cursist zelf. Iedere cursist kan er zo lang over doen als hij of zij nodig heeft... Bedankt voor uw feedback. De cursussen duren 20 lesweken, maar hoe lang een cursist erover doet is afhankelijk van de cursist zelf. Iedere cursist kan er zo lang over doen als hij of zij nodig heeft en hoeft de cursus niet voor een bepaalde datum of te ronden. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er veelvuldig worden geoefend. Hierbij is vooral regelmatig oefenen belangrijk. Onderzoek heeft aangetoond dat het beter is om geregeld kort te oefenen, dan heel lang aaneengesloten achter elkaar. De lessen zijn zo ontwikkeld dat de kinderen de basis goed onder de knie krijgen. Daarna kan er worden gestart met het verhogen van de typesnelheid. Bedankt ook voor uw suggestie om de cursus te koppelen aan school. Op veel scholen is het rooster echter dusdanig vol dat er geen ruimte is voor typelessen. Omdat de scholen wel het nut van een goede typevaardigheid inzien, ondersteunen veel basisscholen onze cursus.

D. van der Wijst

Het duurde even voor 'we' een ritme hadden. In het begin was ze over enthousiast maar dat was met 2 weken over. De motivatie van mij als moeder zorgde dat ze doorging met de cursus. We stonden er... Het duurde even voor 'we' een ritme hadden. In het begin was ze over enthousiast maar dat was met 2 weken over. De motivatie van mij als moeder zorgde dat ze doorging met de cursus. We stonden er een half uur eerder voor op en dan deed ze de lesjes voor ze naar school ging.

Kooy

Goede en leuke cursus

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Wij hebben vorig jaar, ten tijde van de typecursus van uw zoon een aantal problemen gehad met onze website, waardoor de bereikbaarheid soms iets minder was. Dit is echter... Bedankt voor uw feedback. Wij hebben vorig jaar, ten tijde van de typecursus van uw zoon een aantal problemen gehad met onze website, waardoor de bereikbaarheid soms iets minder was. Dit is echter opgelost, waardoor de site nu probleemloos functioneert. Wij kunnen ons voorstellen dat het nu lastig is om te beoordelen of uw kind beter voorbereid is op de toekomst. Onderzoek heeft echter uitgewezen dat, naast het voordeel dat de kinderen zullen ondervinden bij het werken met de computer, kinderen die een typecursus hebben gevolgd, taalkundig sterker zijn en een beter woordbegrip hebben.

Marion

Goeie typecursus, duidelijke uitleg

A. Beenhakker

Prima cursus geweest waar onze dochter veel van heeft geleerd.

kofflard

Ht is goed van te voren uitgelegd door die gene die thuis komt
en voor het kind ook via de mail met de contact persoon

K.J. van Koningsveld

De eerste weken is onze dochter enthousiast aan de slag gegaan. Maar daarna was de motivatie weg. Ze had moeite met de letters onthouden en aan het einde van de cursus de snelheid te halen.

Reactie Picatypen:

Wij hebben contact opgenomen met de familie en hun ervaringen besproken. De cursus verliep bij hun jongste dochter helaas iets minder soepel dan bij een eerdere dochter. Mede door de feedback van... Wij hebben contact opgenomen met de familie en hun ervaringen besproken. De cursus verliep bij hun jongste dochter helaas iets minder soepel dan bij een eerdere dochter. Mede door de feedback van deze familie zijn wij reeds bezig om extra oefenteksten te ontwikkelen. We hebben de diverse onderwerpen besproken en de situatie uiteindelijk op een prettige manier afgerond.

Swaas

Prima, maar werd door als een beetje oubollig ervaren tov andere cursussen

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Omdat wij ook hebben gemerkt dat sommige onderwerpen en lessen wellicht iets te zwaar waren voor de cursisten, hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar... Bedankt voor uw feedback. Omdat wij ook hebben gemerkt dat sommige onderwerpen en lessen wellicht iets te zwaar waren voor de cursisten, hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd, waardoor alles nu beter aansluit op de belevingswereld van de kinderen. Daarnaast zullen wij ook in de toekomst het lesmateriaal verder ontwikkelen en meer digitaal gaan werken.