anja

Zeer goed was er al mee bekend

elsvanoldenborgh@gmail.com

Geweldig! Heel goed qua opbouw. Aan het eind van de week wordt de studiedruk weer minder. Ook de mailtjes van de begeleider werden door mijn dochter echt gewaardeerd. Super!

Mariella Nieuwenhuijs

Een enorm leerzame cursus voor onze dochter waar ze de rest van haar leven plezier van zal hebben.

J. H. Westerink

De controle is slecht, gaat allemaal automatisch. Dat heeft het kind ook in de gaten. Zelfs als de ene les slecht gaat en de les erop uitmuntend heeft niemand het in de gaten. Ik snap dat het eigen... De controle is slecht, gaat allemaal automatisch. Dat heeft het kind ook in de gaten. Zelfs als de ene les slecht gaat en de les erop uitmuntend heeft niemand het in de gaten. Ik snap dat het eigen risico is, het geld is al betaald, dus voor jullie een kwestie van diploma mailen. Maar dat zelfs het examen automatisch wordt bekeken vind ik niet netjes. Hoe ik het weet? Ik heb het examen voor Bart gemaakt. Bart heeft ADHD en kan nooit de snelheid halen, die hij moet halen. Dus heb ik het voor hem gedaan. Ook de lay-out is erg kinderachtig.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Allereerst willen u feliciteren met het resultaat dat u heeft behaald bij de eindtoets van Bart. Wij vinden het erg spijtig dat u ons niet tijdens de cursus heeft benaderd... Bedankt voor uw feedback. Allereerst willen u feliciteren met het resultaat dat u heeft behaald bij de eindtoets van Bart. Wij vinden het erg spijtig dat u ons niet tijdens de cursus heeft benaderd met het feit dat Bart ADHD heeft en dus niet in staat is om het benodigde aantal aanslagen te behalen. Wij hadden dan een passende oplossing kunnen aanbieden, zodat Bart met een trots gevoel zelf het diploma had kunnen behalen.

lineke.bertelink426@gmail.com

Met de laptop kon David bepaalde symbolen niet in de teksten krijgen, de ondersteuning vond ik wat zwak. Verder blij dat hij het gehaald heeft, hij heeft er baat bij voor werkstukken.

S. Mulckhuyse

Het was een pittige maar zeer waardevolle curcus

D. Grijpstra

Julian heeft het typen altijd trouw gedaan. Hij heeft een mooi resultaat bereikt. De manier waarop vond ik erg plezierig. Op den duur was Julian het oefenen wel zat. Maar dat is redelijk normaal... Julian heeft het typen altijd trouw gedaan. Hij heeft een mooi resultaat bereikt. De manier waarop vond ik erg plezierig. Op den duur was Julian het oefenen wel zat. Maar dat is redelijk normaal denk ik.

Fam. P. H. Ariese

Zeer toegankelijk, vrijwel geheel zelfstandig te maken.

klaasje Schepers

Zie bij verbeterpunten

Reactie Picatypen:

Naar aanleiding van deze feedback hebben wij contact met de familie opgenomen. Helaas is Nynke tijdens de cursus een beetje tussen de wal en het schip gevallen. Het eindresultaat mag er echter zijn,... Naar aanleiding van deze feedback hebben wij contact met de familie opgenomen. Helaas is Nynke tijdens de cursus een beetje tussen de wal en het schip gevallen. Het eindresultaat mag er echter zijn, want Nynke heft ruim 300 aanslagen per minuut bij de eindtoets gehaald. We zijn erg trots op je Nynke! We hebben het e.e.a. verder besproken en het geheel op een prettige manier afgerond.