Jans

Leuke opzet van het lesmateriaal.

Boudien Jorna

Wij zijn wederom zeer tevreden over de type cursus van PICA. Onze zoon heeft met veel plezier de lessen gevolgd. Hij was ook zeer gemotiveerd en dat scheelt natuurlijk ook. Cursus in 21 weken... Wij zijn wederom zeer tevreden over de type cursus van PICA. Onze zoon heeft met veel plezier de lessen gevolgd. Hij was ook zeer gemotiveerd en dat scheelt natuurlijk ook. Cursus in 21 weken afgerond.

Karin van Schouten

Degene die de cursus komt "verkopen" is redelijk "kort door de boch", de beslissing moet snel genomen worden.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Wij hanteren geen vaste startdata. U kunt elke week met de cursus starten. U hoeft derhalve ook niet voor een bepaalde dag te beslissen of u wilt deelnemen. Tevens kunt u... Bedankt voor uw feedback. Wij hanteren geen vaste startdata. U kunt elke week met de cursus starten. U hoeft derhalve ook niet voor een bepaalde dag te beslissen of u wilt deelnemen. Tevens kunt u nu ook online voor onze cursussen inschrijven indien een adviesgesprek niet gewenst is. Het lesmateriaal hebben wij aangepast, waardoor alles beter aansluit op de belevingswereld van de kinderen. Ook de komende tijd zullen wij het lesmateriaal verder blijven ontwikkelen.

Marie - José Bilous - ter Laak

Prima!, Jasper heeft met veel plezier & ook inzet, elke dag zijn opgaven gemaakt, ook in de vakanties. Elke vrijdag de toets, en dit nooit met tegenzin. Wij als ouders, hebben ook regelmatig gekeken... Prima!, Jasper heeft met veel plezier & ook inzet, elke dag zijn opgaven gemaakt, ook in de vakanties. Elke vrijdag de toets, en dit nooit met tegenzin. Wij als ouders, hebben ook regelmatig gekeken wat er van hem gevraagd werd en ook hij zijn toetsen beoordeeld werden. Het lijkt mij een prima manier op in eigen tempo, zelfstandig typen te leren. Onze ervaring was erg positief!

m.s.d. de lang

Super! Mijn kind vond het erg leuk en leerzaam.

Robbert Slegers

Jasper heeft genoten van de cursus en heeft veel geleerd. Dagelijks gebruikt hij de opgedane vaardigheden

Marian Bes

Leuk les materiaal in begin saai maar later leuke lessen om te typen, heb als ouder ook meegedaan.

H. Bolink

Mijn zoon was niet echt gemotiveerd om aan de cursus deel te nemen. Zag tegen het huiswerk op. Maar hij vond het super meevallen! Kreeg er zelfs lol in. Hij merkt op school dat hij echt meer weet én... Mijn zoon was niet echt gemotiveerd om aan de cursus deel te nemen. Zag tegen het huiswerk op. Maar hij vond het super meevallen! Kreeg er zelfs lol in. Hij merkt op school dat hij echt meer weet én kan ten op zichtte van zijn leeftijdsgenootjes.

s

Onze dochter heeft snel en op een op niveau aangepaste wijze leren typen op de computer