Ab Brokking

Het is een kindvriendelijke cursus. Het kind kan ook geheel zelfstandig werken, waardoor tevens het zelfvertrouwen groeit. Daarnaast nog leuke spelletjes en cadeautjes, wat het voor mijn kind echt... Het is een kindvriendelijke cursus. Het kind kan ook geheel zelfstandig werken, waardoor tevens het zelfvertrouwen groeit. Daarnaast nog leuke spelletjes en cadeautjes, wat het voor mijn kind echt heel aantrekkelijk maakte. Ze vond het geweldig en wij ook.

mevr Dil

Efficient en doeltreffend.

bolk

Duidelijke instructies, doelgericht, maar daardoor soms voor de kinderen een beetje saai

Diana van de Grift

Doordat er lessen zijn voor 5 dagen in de week, was het heel goed vol te houden. De cursus is ook flexibel, doordat er lessen uitgesteld kunnen worden. in een periode dat het heel druk was op... Doordat er lessen zijn voor 5 dagen in de week, was het heel goed vol te houden. De cursus is ook flexibel, doordat er lessen uitgesteld kunnen worden. in een periode dat het heel druk was op school, konden we het typen even op een lager pitje zetten. Dit is heel prettig.

Ten kate

Duidelijke lesboeken en leuke manier om het typen te leren.

Anja Meems

Aniek vond de cursus leuk om te doen. Het was wel een opgave voor haar om 5x in de week een moment te vinden om te typen. Vooral de spelletjes en dat je snel feedback krijgt, vind ik erg positief.

Mulder

Duidelijke instructies, leuke type vaardigheidsoefeningen, onderbreking bij ziekte / vakantie mogelijk, goed vol te houden, feedback docent.

lizette smit

Heel goede ervaring