Hollebrandse

Weinig begeleiding

Reactie Picatypen:

Wij hebben contact opgenomen met de familie en hun ervaringen besproken. De dochter heeft de cursus succesvol afgerond. De zoon is nog met de cursus bezig. Toen hij startte met was de dyslexie... Wij hebben contact opgenomen met de familie en hun ervaringen besproken. De dochter heeft de cursus succesvol afgerond. De zoon is nog met de cursus bezig. Toen hij startte met was de dyslexie variant van de typecursus nog niet beschikbaar. We hebben in overleg met de moeder de cursusvariant veranderd, zodat hij tijdens het laatste gedeelte van de cursus de dyslexie variant zal volgen. Het was een prettig gesprek en we hebben er beiden vertrouwen in dat binnenkort met goed gevolg de cursus zal worden afgerond.

Jens vond het niet vervelend om te beginnen met typen. Om het vol te houden was een stuk lastiger. De typecursus van ***leek hem toen een stuk 'leuker' vanwege de animatie die op TV werd getoond.... Jens vond het niet vervelend om te beginnen met typen. Om het vol te houden was een stuk lastiger. De typecursus van ***leek hem toen een stuk 'leuker' vanwege de animatie die op TV werd getoond. Misschien een tip voor jullie?

Marieke Nijland

Prima en toegankelijke type cursus die niet verveelt.

H Goorhuis slijkhuis

Willemieke heeft het als zeer leerzaam ervaren, ze deed de stof goed mee, en vond het leuk om te doen.

M van Slingerland

Erg leuke cursus voor kinderen, soms wel moeilijk om de aandacht er bij te houden, maar zielsgelukkig toen ze haar diploma had

Claudy Groen

Zeer goede ervaringen met Pica. Kort en bondig wordt het lesmateriaal uitgelegd. Op een kindvriendelijke manier, met weinig andere onzinnige poespas.

Jelle Schutte

Uitstekende, duidelijke, uitdagende typecursus. Jullie weten precies op welk moment de leerlingen er even 'doorheen zitten'. Op het juiste moment 'tillen' jullie ze deze lastige en saaie momenten... Uitstekende, duidelijke, uitdagende typecursus. Jullie weten precies op welk moment de leerlingen er even 'doorheen zitten'. Op het juiste moment 'tillen' jullie ze deze lastige en saaie momenten heen!

Erik Lobeek

Redelijk

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Sinds begin dit schooljaar hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd. De sollicitatiebrieven zijn bijvoorbeeld vervangen door leuke op leeftijd... Bedankt voor uw feedback. Sinds begin dit schooljaar hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd. De sollicitatiebrieven zijn bijvoorbeeld vervangen door leuke op leeftijd aangepaste onderwerpen, zoals het schrijven van een stukje voor de schoolkrant. De gekozen onderwerpen sluiten beter aan bij de belevingswereld van de kinderen.

Yvonne Hendriks

Prima cursus. Twee van onze kinderen hebben hem reeds gevolgd. Animo neemt halverwege de cursus wel af, maar dat is inherent aan het kind zijn.