eric van dijk

Postief dochter vond het hardstikke leuk om te doen

Lisette Pullen

De cursus was voor hem prima te doen. Het kon in zijn eigen tempo en was per dag niet zo lang bezig. Het enige waar hij zenuwachtig is geweest was de eindtoets. Alles ging goed ook tijdens de... De cursus was voor hem prima te doen. Het kon in zijn eigen tempo en was per dag niet zo lang bezig. Het enige waar hij zenuwachtig is geweest was de eindtoets. Alles ging goed ook tijdens de cursus zelf, maar het sneltypen ging een paar keer fout, door de tijdsdruk Hierdoor raakte hij zenuwachtig en ging fouten maken, maar gelukkig mocht hij het een paar keer overdoen en de zenuwen werden minder en toen heeft het toch nog gehaald.

Antje Faber

Een mooie manier om zelfstandig te leren typen

Sharita Bruuselman

Uitstekend resultaat bij mijn kind

Jane

Mijn zoon heeft heel veel profijt met het blind kunnen typen. Hij is bijna dagelijks aan het typen, uittreksels voor zijn proefwerken aan het maken (groep 8). Ook bij het maken van zijn spreekbeurt... Mijn zoon heeft heel veel profijt met het blind kunnen typen. Hij is bijna dagelijks aan het typen, uittreksels voor zijn proefwerken aan het maken (groep 8). Ook bij het maken van zijn spreekbeurt heeft hij zijn tekst helemaal zelf uitgetikt. Mijn hulp had hij niet nodig. Ook voor later komt zijn typevaardigheid van pas. Overal wordt nl. gebruikt gemaakt van computers.
Bij ziekte was het voor hem gemakkelijk om te overleggen met zijn juf. Ook bij vragen kon hij terecht bij deze juf. Er werden ook complimenten aan mijn zoon gegeven door de juf. Dat vond hij leuk. Voor gemotiveerde kinderen is het echt een aanrader. Enkele nichtjes en neefjes van mij hebben deze cursus ook al gedaan (ongeveer 15 jaar geleden). Zij hadden deze cursus ook al geadviseerd om te doen. Bovendien waren zij ook erg tevreden over deze cursus. En ik nu als moeder ben ook heel erg tevreden over de cursus. Fijn dat de cursus in korte periode afgerond kan worden. In één woord: fantastisch! Echt een cursus waar het kind zeker zeer veel baat bij heeft! Voor nu en voor de toekomst.

Rick van der Eng

Onze zoon heeft met veel plezier aan de cursus gewerkt en was blij met zijn diploma.

Cato Tiemens

Duidelijk en overzichtelijk wat je te wachten staat. Ook voor Lina was het duidelijk en jullie spelen leuk in op de behoefte van het kind.

S.Speksnijder

Duidelijke instructie, goede begeleiding en goed resultaat