Een leuke, leerzame en duidelijke typecursus voor kinderen.

Het ziet er allemaal heel mooi uit.
Maar ben wel van mening dat een ouder er niet elke keer er achter aan moet gan zitten .
Vreemde ogen doen het beter.

Mijn dochter vond de cursus heel leuk om te doen. Zag er supermooi uit met interessante weetjes. Daardoor heel aantrekkelijk!

Hendrkije Coster

Wij vinden dit een enorme fijne cursus, omdat dit een leuk programma is en er word niet in een keer ter veel gevraagd van de kinderen.
Bij de cursussen die op school gegeven worden , moeten...
Bij de cursussen die op school gegeven worden , moeten ze veel meer in de week typen en dat verveelt gouw een keer

Prima cursus, Pilar vond de opzet van de wereldeldreis leuk en kon prima zalfstandig aan de slag

Patricia van Westering

Slecht

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw reactie. Juist doordat we de te behalen doelen kunnen aanpassen is het voor ieder kind mogelijk om op zijn of haar niveau mee te doen met onze typecursus. Uw dochter heeft de cursus... Dank u voor uw reactie. Juist doordat we de te behalen doelen kunnen aanpassen is het voor ieder kind mogelijk om op zijn of haar niveau mee te doen met onze typecursus. Uw dochter heeft de cursus keurig afgesloten, we hopen dat ze veel profijt van haar vaardigheid zal hebben.

Claudia van Zelm

Goede cursus.
Onze oudste zoon(nu 17 jaar) heeft hem destijds ook gedaan!

Onze zoon was erg trouw in het maken van de opdrachten. Hij was geïnteresseerd in alle weetje m.b.t. de landen. Al met al een aansprekende cursus.

Corinne Jansen

Een leuke en leerzame manier om snel blind te leren typen. De filmpjes over de landen en de quizzen vielen erg in de smaak.