Primex

van Ommen

Uitstekend meegedacht en afgehandeld. Zeer prettig.

Frans enco.

Ben zeer goed te spreken over de aangeboden kwaliteit van de producten , en de evt. service na verkoop overtrof mijn stoutste verwachtingen , hebben nog oog en tijd voor de klant. Hulde daarvoor kom... Ben zeer goed te spreken over de aangeboden kwaliteit van de producten , en de evt. service na verkoop overtrof mijn stoutste verwachtingen , hebben nog oog en tijd voor de klant. Hulde daarvoor kom ik niet vaak meer tegen helaas , kom hier zeker nog eens terug .

Richard Smith

Luid en duidelijk.Goede website,makkelijk te bestellen.

Jeroen

Producten zijn eenvoudig te vinden.

A Gerritsen

Makkelijk te vinden gereed schap

Jan

Accu slagboormachine besteld en betaald.
Na drie dagen werd via een e-mail vermeld dat de machine niet meer te leveren was en dat het bedrag terug gestort zal worden.

Reactie Primex:

Meneer heeft helemaal gelijk. Echter, dit noemen we overmacht.
Meneer heeft helemaal gelijk. Echter, dit noemen we overmacht.
Wij proberen ons assortiment voortdurend up-to-date te houden. Echter zijn wij daarin afhankelijk van onze leveranciers. Volgens de prijslijst van onze leverancier was deze machine gewoon voorradig en dus leverbaar.
In dit geval kregen wij echter na het plaatsen van de bestelling te horen (de machine was immers bij ons niet voorradig) dat deze machine niet meer leverbaar is. Vervelend voor ons on nog vervelender voor de klant.

Klerk

Makkelijke site
Keurig order afgewerkt

Michel Leidschendam

Bestelling geleverd volgens afspraak.

Zie onder

Reactie Primex:

Op het moment dat de klant de bestelling plaatste kon hij zien dat er bij het desbetreffende product een levertijd van 4-7 WERKdagen stond vermeld. Dit houdt in dat het product op dat moment bij ons... Op het moment dat de klant de bestelling plaatste kon hij zien dat er bij het desbetreffende product een levertijd van 4-7 WERKdagen stond vermeld. Dit houdt in dat het product op dat moment bij ons niet voorradig is. De klant plaatst vervolgens de bestelling, gaat dus akkoord met de levertijd, en aansluitend wordt de bestelling heel netjes op de 4-de WERKdag bij de klant afgeleverd. Dat is toch wel heel mooi binnen de termijn van 4-7 werkdagen.
Er jammer dat de klant ons vervolgens een 4 geeft omdat de levering wel erg lang duurde.
Maar goed een review is een review en daar moeten wij het mee doen.