Primex

Prima materiaal en snel geleverd

jack brorens

Goede service, groot en goed assortiment, zeer vriendelijk personeel

Goede webshop. Redelijk duidelijk en overzichtelijk. Had alleen wel wat moeite met een paar onderdelen vinden, die moest echt via de zoekfunctie. Helaas bleek een onderdeel niet op voorraad te zijn... Goede webshop. Redelijk duidelijk en overzichtelijk. Had alleen wel wat moeite met een paar onderdelen vinden, die moest echt via de zoekfunctie. Helaas bleek een onderdeel niet op voorraad te zijn en er stond binnen 7 werkdagen geleverd. Helaas bleek dit veel later te zijn (duurt echt weken). Er moet hiervoor een optie om de overige producten te versnellen of onderdelen te skippen.

Reactie Primex:

Prima review. Hier hebben we tenminste iets aan.
Prima review. Hier hebben we tenminste iets aan.
Helaas komt het inderdaad weleens voor dat ook onze leverancier van een bepaald product geen voorraad heeft. In dat geval is de levertijd van 4-7 werkdagen soms dus helaas niet haalbaar.
Mocht dit het geval zijn brengen wij onze klanten hier z.s.m. van op de hoogte. Het is aan de klant om er dan voor te kiezen om op de levering te wachten of om de order (gedeeltelijk) te annuleren.
In dit geval hadden wij niet de indruk dat de klant een gedeelte van de order had willen annuleren opdat we meteen tot levering hadden kunnen over gaan. Indien gewenst hadden we dus de artikels met een te lange levertijd kunnen annuleren, dat deel van het bedrag terug kunnen storten en de andere artikels direct kunnen uitleveren.

Jan den Haak

Gewoon prima.

Luc

Ik was op zoek naar een niet gangbare maat slotbouten. Toevallig vond ik op internet jullie bedrijf.
ik heb ze bestled en na enkele dagen opgehaald. Top!

Ben tevreden over eenvoudige bestelling en snelle afhandeling

De Brede School Gouda

Primex heeft heeeel veel en is niet duur.
Wat wil je nog meer?

R de Goederen

Erg netjes, snel en niet duur!

Kees

Duidelijke site met snelle levering