Provix

Jan Maes

Zeer tevreden

Beste Jan,
Dankjewel voor deze positieve feedback.
Het was een aangename samenwerking!

Basteleus SRL

De geleverde ramen zijn van uitstekende kwaliteit en werden op de afgesproken datum netjes geleverd. De verantwoordelijke voor België Wim is vlot bereikbaar. Ook na de levering voor info.

Beste Danny,
Dankjewel voor deze positieve feedback.
Het was een aangename samenwerking en ook steeds bereikbaar voor toekomstige projecten.

Joop Nolet

Geweldig goede service en support, zowel tijdens bestellen als na probleempje bij de levering.

Reactie Provix:

Beste Joop, bedankt voor de mooie review! Het was een geweldige ervaring om met jou samen te werken. We kijken uit om de rest van jouw project ook te mogen leveren.
Met vriendelijke...

Poppelaars Totaalbouw!

Maatwerk kozijn online besteld. In onderling overleg met een medewerker van Provix alles gecontroleerd, waarvoor dank! Het kozijn is keurig netjes volgens afspraak geleverd en voldoet aan alle... Maatwerk kozijn online besteld. In onderling overleg met een medewerker van Provix alles gecontroleerd, waarvoor dank! Het kozijn is keurig netjes volgens afspraak geleverd en voldoet aan alle verwachtingen. Chapeau!

Reactie Provix:

Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We kijken uit om je weer van dienst te zijn in de toekomst.