Wiel

Riva heeft onze wensen perfect uitgevoerd.
Uitstekende service (o.a. oude bouwhekken afgevoerd), zeker aan te bevelen.

Mathieu

Erg tevreden en blij met het resultaat. Bedankt voor het stukje vakwerk Rik! Snel geleverd en geplaatst. Helemaal top!

Josefien en Stef

Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met Riva Hekwerken. Ik had specifieke wensen voor mijn hekwerk en was op zoek naar een professional die maatwerk kon leveren.
Rik heeft uitstekend...
Rik heeft uitstekend werk geleverd: Ik was blij met zijn flexibiliteit en bereidheid om aanpassingen te doen om ervoor te zorgen dat het eindresultaat volledig voldeed aan mijn verwachtingen.
Al met al kan ik Riva Hekwerken en Rik ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar maatwerk hekwerken van hoge kwaliteit.

Teun

Mooi hekwerk laten plaatsen door Rik. Goede prijs, goede afspraken en mooi resultaat.

Henri Groels Innovations

Perfecte aflevering en hele goede communicaties vooraf

Verhoeven

Een klus geklaard waar anderen niet aan durfden of konden beginnen. Met vakmanschap en vakkennis een prachtig resultaat gemaakt.

Remco

Door RiVa hekwerk een dubbele poort laten plaatsen. Na wat gegoogeld te hebben voor een poort kwamen we door de goede recensies uit bij RiVa hekwerk. Ze hebben super werk afgeleverd. Ik beveel dan... Door RiVa hekwerk een dubbele poort laten plaatsen. Na wat gegoogeld te hebben voor een poort kwamen we door de goede recensies uit bij RiVa hekwerk. Ze hebben super werk afgeleverd. Ik beveel dan ook iedereen RiVa hekwerk aan. Reageert snel, komt afspraken na. Al met al een top bedrijf. Rik bedankt!!

Driessen

Doordat het contact met Rik heel fijn was en hij een goede offerte had gemaakt hebben we onze poort hier besteld. Ook de montage verliep heel vlot. De poort is nog mooier dan we gehoopt hadden en... Doordat het contact met Rik heel fijn was en hij een goede offerte had gemaakt hebben we onze poort hier besteld. Ook de montage verliep heel vlot. De poort is nog mooier dan we gehoopt hadden en heel degelijk. Eigenlijk iedereen die achterom komt zegt er wel iets positiefs over. En wij zijn er super blij mee.

Gerrit Looijen

Wij zijn zeer tevreden over het advies en het plaatsen van de elektrische schuifpoort door Rik (Riva Hekwerken)
Rik heeft fijne mensen omzich heen die prima werk leveren.

Fred

Rik, het hekwerk is top geadviseerd en gemonteerd, met passie en zorg!